Custom lackerade hjälmar! - Laddar...

1. 19:06 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Custom lackerade hjälmar!

Forum Bilder Övriga bilder
  1. Profil
  2. mx_krus
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 14:e nov 08
    Tid: 12:57
    Svar: 19
    Visningar: 1418

Custom lackerade hjälmar!

Har hållt på att lekt lite med airbrush och diverse trix på några gammla MC hjälmar :D

Kan tilläga att de är i princip första gången jag håller i en airbrush spruta när jag gjorde dom där. Så jag är nöjd och glad iallfall :)

Mobil bilder så kvaliteten suger, dock så kommer de nya sen om ett tag

16:e nov 08Hall3n Hall3n 23

Svar: Custom lackerade hjälmar!

Citerar jonas92;2307565
Kära nån...

asså va fan haru för problem. du var tungen att skriva nått lr? vi snackade och du kommenterar mig!? håll dig till topic, var de inget vettigt du kunde skriva SÅ GE FAN I DE!!
16:e nov 08jonas92 jonas92

asså va fan haru för problem. du var tungen att skriva nått lr? vi snackade och du kommenterar mig!? håll dig till topic, var de inget vettigt du kunde skriva SÅ GE FAN I DE!!
Aa för det är ju uppenbart att du, såväl gråter, som överreagerar.
16:e nov 08Hall3n Hall3n 23

Citerar jonas92;2307940
Aa för det är ju uppenbart att du, såväl gråter, som överreagerar.

asså, banna den här jävla bögen, va fan ville du få fram när du skrev från första börjar?
17:e nov 08jonas92 jonas92

Citerar Hallst3nsson;2308615
asså, banna den här jävla bögen, va fan ville du få fram när du skrev från första börjar?

Jag bryr mig inte om du drar ner mig i graven. Men jag tror jag rapporterar ditt inlägg under "§7.1 Personangrepp m.m.". Blir jag bannad, är det lätt värt det. För ditt inlägg här är bara så fjantigt :).

Du har ingen aning. Kanske är jag bög, och inte är det nått fel med det inte.

OnT: Trådskaparen, kan du adda min msn! Skulle lätt kunna ge dig en bra slant för det där! Lover-lover10@hotmail.com