Lillasyrrans och pappas moppe :d update med flera bilder. - Laddar...

1. 22:58 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Lillasyrrans och pappas moppe :D Update med flera bilder.

Forum Bilder Veteran
  1. Profil
  2. Frosth
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 7:e okt 07
    Tid: 19:49
    Svar: 38
    Visningar: 3280

Lillasyrrans och pappas moppe D Update med flera bilder

Där är det senaste nyförvärvet. en Cresent Monark (enligt pappa..) från 66 om jag inte minns fel.. Jävligt fint skick för att vara så passa gammal. den är ju 41år gammal!
Ursäkta kvaliten på bilden.. mobilbild plus frusen fotograf...:lol:

UPDATE:
Nya bilder då den är tvättad och lite finare bakgrunder ;) Vissa från mobil vissa från kamera. ni lär se skillnaden ;)
Se och NJUT:

Vem har sagt att Hösten är tråkig? Tycker det är jävligt rolig årstid att ta kort då naturen har så underbart vackra färger.

Sachs ska det vara eller?

Update med flera bilder :). (klicka på bilderna så de blir större)

4:e jan 08FlummarN^ besvarar Lillasyrrans och pappas moppe  D Update med flera bilder FlummarN^ 21

Svar: Lillasyrrans och pappas moppe D Update med flera bilder

kusin har en sån , riktigit sköna !:) din va fin:)
4:e jan 08Frosth besvarar Lillasyrrans och pappas moppe  D Update med flera bilder Frosth 20

Citerar FlummarN^;1545661
kusin har en sån , riktigit sköna !:) din va fin:)

Joo de är riktigt sköna, så jävla roligt att köra med den ner till vattnet ;) alla gamla gubbar kollar hela tiden :)
9:e mar 08MRX_Racing besvarar Lillasyrrans och pappas moppe  D Update med flera bilder MRX_Racing 19

Riktigt snygga moppar, har ni några planer för dem?:)

//Axel:)
10:e mar 08Frosth besvarar Lillasyrrans och pappas moppe  D Update med flera bilder Frosth 20

Citerar MRX_Racing;1685813
Riktigt snygga moppar, har ni några planer för dem?:)

Moppar? det är bara en moppe:hmm:..
Men inga speciella planer tror jag inte är planerade.. Men vi måste fixa med motorn då den låter som om någon står med en bilmaskin rätt in i betong och borrar.... Tror det är växellådsoljan som är kass... sen ska jag förhoppningsvis få fräscha till den då den är rostig och har lite skönhetsfel..
10:e mar 08MRX_Racing besvarar Lillasyrrans och pappas moppe  D Update med flera bilder MRX_Racing 19

Citerar Frosth;1687749
Moppar? det är bara en moppe:hmm:..
Men inga speciella planer tror jag inte är planerade.. Men vi måste fixa med motorn då den låter som om någon står med en bilmaskin rätt in i betong och borrar.... Tror det är växellådsoljan som är kass... sen ska jag förhoppningsvis få fräscha till den då den är rostig och har lite skönhetsfel..

Jaha, såg ut som att det var två olika färger, men ser nu att det är samma moppe:P MY Bad:P Snygg var den iaf;)

10:e mar 08Frosth besvarar Lillasyrrans och pappas moppe  D Update med flera bilder Frosth 20

Citerar MRX_Racing;1687858
Jaha, såg ut som att det var två olika färger, men ser nu att det är samma moppe:P MY Bad:P Snygg var den iaf;)

Jo. den är fräck :).
11:e mar 08Hall3n besvarar Lillasyrrans och pappas moppe  D Update med flera bilder Hall3n 20

schysst!=D
16:e mar 08Frosth besvarar Lillasyrrans och pappas moppe  D Update med flera bilder Frosth 20

Ett par nya bilder :) många kommentarer nu :)