Till minna av: erik "dood" raner - Laddar...

1. 22:59 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Till minna av: Erik "DooD" Raner

Forum Filmer Mopeder
  1. Profil
  2. Zirre
    Kön: Kille
    Bor: Kristinehamn
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 12:e maj 08
    Tid: 21:28
    Svar: 140
    Visningar: 15138

Till minna av Erik " DooD" Raner

Gjorde en film för att visa min sorg, ni kan ju ta en titt o lägga en kommentar.

// Zirre i sorg
15:e feb 10Zirre besvarar Till minna av  Erik " DooD"  Raner Zirre 20

Svar: Till minna av Erik " DooD" Raner

Citerar vongyllis;3172876
jag har stor respekt för familj ,släkt och vänner av en nära bortgången.
och att se folk... idioter på forum :S sitta och skriva sånt hära som vissa gör.. vad är det som händer ? :huh: .... hoppas att du zirre. någonsin kommer ta dig ur detta och inte tänka så mycket på vad som hänt.

Ibland tänker jag på det, och seriöst gråter. Men hojen får mig att se de från den ljusa sidan. Bara tråkigt att vi inte kan göra det tillsammans :(

Citerar holm_;3172877
Fyfan, kommer ihåg de där som igår...

Stod själv en bit från mållinjen och fick se hela kraschen och Erik komma kanande på asfalten osv... inte kul! :(

Fyfan, förstår dig :(
15:e feb 10riejukillen besvarar Till minna av  Erik " DooD"  Raner riejukillen 20

Citerar holm_;3172877
Fyfan, kommer ihåg de där som igår...

Stod själv en bit från mållinjen och fick se hela kraschen och Erik komma kanande på asfalten osv... inte kul! :(

samma här :(. får flashbacks från när han ligger död på sjukhuset ibland. då kan man inte hålla tårarna tillbaka :crybaby:
15:e feb 10holm_ besvarar Till minna av  Erik " DooD"  Raner holm_ 22

Citerar riejukillen;3172895
samma här :(. får flashbacks från när han ligger död på sjukhuset ibland. då kan man inte hålla tårarna tillbaka :crybaby:

Jag fattade inte riktigt någonting då efter de som hade hänt men dagen efter grät jag! Tårarna kommer nästan biland när man tänker på er, hans vänner och familj.. :(
16:e feb 10Berggren besvarar Till minna av  Erik " DooD"  Raner Berggren

Citerar vongyllis;3172855
har för mig att jag skrev i din tråd zirre.. där du berättade om dagen. att jag fick rysningar i hela mig. även i eran projekt tråd.. får rysningar än idag när jag läser detta.

sen tycker jag nästan att ingen borde speculera mer i hur det hände.
för det som har hänt har hänt. och kan slå vad om att han inte ens hade det i tanken. och utan att det skulle vara en rolig dag.
med bra tider, visa upp nya hojjen..

så kan man inte bara sluta och speculera och se hans projket / portningar och se hur bra och roligt HAN hade det ?..

finns många kompisar som forsätter än idag och säger sånna där saker "hur tänker man när man kör med ett cykelfram hjul?" ... aja . stör mig som fan på det dära bara :mad:

Får varje gång jag hör namnet bara :(
20:e feb 10Katten1 besvarar Till minna av  Erik " DooD"  Raner Katten1 18

har inget att säga, sitter här helt tyst och stirrar med en klump i bröstet :(