Citerar vongyllis;3172876
jag har stor respekt för familj ,släkt och vänner av en nära bortgången.
och att se folk... idioter på forum :S sitta och skriva sånt hära som vissa gör.. vad är det som händer ? :huh: .... hoppas att du zirre. någonsin kommer ta dig ur detta och inte tänka så mycket på vad som hänt.
Citerar holm_;3172877
Fyfan, kommer ihåg de där som igår...
Stod själv en bit från mållinjen och fick se hela kraschen och Erik komma kanande på asfalten osv... inte kul! :(
Citerar holm_;3172877
Fyfan, kommer ihåg de där som igår...
Stod själv en bit från mållinjen och fick se hela kraschen och Erik komma kanande på asfalten osv... inte kul! :(
Citerar riejukillen;3172895
samma här :(. får flashbacks från när han ligger död på sjukhuset ibland. då kan man inte hålla tårarna tillbaka :crybaby:
Citerar vongyllis;3172855
har för mig att jag skrev i din tråd zirre.. där du berättade om dagen. att jag fick rysningar i hela mig. även i eran projekt tråd.. får rysningar än idag när jag läser detta.
sen tycker jag nästan att ingen borde speculera mer i hur det hände.
för det som har hänt har hänt. och kan slå vad om att han inte ens hade det i tanken. och utan att det skulle vara en rolig dag.
med bra tider, visa upp nya hojjen..
så kan man inte bara sluta och speculera och se hans projket / portningar och se hur bra och roligt HAN hade det ?..
finns många kompisar som forsätter än idag och säger sånna där saker "hur tänker man när man kör med ett cykelfram hjul?" ... aja . stör mig som fan på det dära bara :mad: