Idiotistk av mig och kompis:s(lyckat hopp)uppdate lite bilder - Laddar...

1. 23:03 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

idiotistk av mig och kompis:S(lyckat hopp)UPPDATE lite ...

Forum Filmer Mopeder
  1. Profil
  2. sm markan
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 4:e jul 08
    Tid: 03:18
    Svar: 102
    Visningar: 9110

idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder

här ee en bättre film på (lyckat hopp) det jag och min kompis rieju_racing som hoppar han sitter bakom jag vet inte vad jag tänkte på det va inte meningen att hoppa så långt bara köra över och lätta lite . sen ramla vi för att skjus-pinnen på höger sida gick av och han ramla och drog med moppen . men jag skyller inte på honnom. ni får klaga och skriva det ni tycker själv tycker jag bara det ee kul :lol:aja filmen och 2 bilder på moppen

http://img329.im

sorry är ganska skitig på bilderna :mellow:men lite söt endå
23:e jun 09ZEBB3 besvarar idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder ZEBB3 19

Svar: idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder

Citerar hypersenda;2786024
var köpte du dom dekalerna som är på sido kåpan

läs tidigare i tråden.
23:e jun 09Balo besvarar idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder Balo 19

gjorde likadant med min gamle moppe... kom på en liten grusväg o flög :P när vi landa så hamna passagerarn snett så vi åker ner i diket o vinglar lite men vi välte aldrig :D
23:e jun 09Zatyrax besvarar idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder Zatyrax

haha fail :P
23:e jun 09L1NDH besvarar idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder L1NDH 17

hahahaa omg!!!!! :P
23:e jun 09hypersenda besvarar idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder hypersenda 20

kan du fixa sånna dekaler
26:e feb 10Eldorado besvarar idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder Eldorado

kul grej xD det jag stör mig mest på när man drar sig i är att motorn rusar blir så för mig med när jag ramlar sommar som vinter att motorn rusar får ju mer panik över det än något annat fan kolvar och cylindrar är inte gratis xP
26:e feb 10Mx Fidde besvarar idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder Mx Fidde 18

Fin bump :zzz:
26:e feb 10Sachs Mekarn besvarar idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder Sachs Mekarn 19

Fint gashäng i slutet :D
1:a mar 10#KelleR# besvarar idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder #KelleR# 18

jävlar vad fin den va ! lite gammal tråd :P
2:a apr 10loztic besvarar idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder loztic

ååh! Bara älskar din moppe! :)
16:e apr 10Glödlampan besvarar idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder Glödlampan

hahaah jävla skönt lyft ^^ och jävulskt fräsh hojj !
16:e apr 10Zest besvarar idiotistk av mig och kompis S(lyckat hopp)UPPDATE lite bilder Zest

Jasså det är du som är så jävla puckad och köra sådär med den där snygga Riejun! undrat länge på youtube ^^ vilka skador blev det?