Rena mordförsöket.... - Laddar...

1. 18:13 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

rena mordförsöket....

Forum Filmer Mopeder
  1. Profil
  2. Badass
    Kön: Kille
    Bor: Göteborg
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 28:e jul 09
    Tid: 18:11
    Svar: 103
    Visningar: 4373
7:e apr 10Woody besvarar rena mordförsöket  Woody 19

Svar: rena mordförsöket

Citerar SkunkeeN;3234060
så moppen slår i magen när man ligger på rygg och ev. bryter alla revben ?

Ja nej, skojjade bara.

Ganska sjukt är det.
7:e apr 10derbi_krille besvarar rena mordförsöket  derbi_krille 21

det var säkert berit på tulpanvägen 37 som satt upp den.

misstänker henne starkt...
7:e apr 10sommarpojken besvarar rena mordförsöket  sommarpojken 17

jag och min polare "lekte" förut att man ska skulle stå på varsin sida av vägen och låsas att man håller i ett rep när bilarna kommer, men få fan för dom som gör det på riktigt, nu vågar man ju inte åka moppe ju :O
7:e apr 10DTpojken besvarar rena mordförsöket  DTpojken

o fyfan asså

här så var ett rep uppspännt tvärs över en cykelbana en gång, men som tur var så blv det borttaget innan nån kom till skada

Blir ju fan sjukt arg på folk som gör sånt där asså:mad: vad tänker dom med..och sätta upp vassa förmål uder vattnet vid bryggor är ju lika korkat..vågar ju int bada heller:wacko:
7:e apr 10Marjoh94 besvarar rena mordförsöket  Marjoh94

fan va korkat!!:thumbdown
tur att inge värre hände:mellow:
7:e apr 10Sogat_ besvarar rena mordförsöket  Sogat_ 18

Citerar sommarpojken;3234174
jag och min polare "lekte" förut att man ska skulle stå på varsin sida av vägen och låsas att man håller i ett rep när bilarna kommer, men få fan för dom som gör det på riktigt, nu vågar man ju inte åka moppe ju :O

om jag var ute och körde bil så skulle jag jaga er tills ni spydde jävla idioter. oavsett vad ni tycker om det jag sa nu så är det bara ett faktum, väx upp.
7:e apr 10id_hunter besvarar rena mordförsöket  id_hunter

jag och min polare "lekte" förut att man ska skulle stå på varsin sida av vägen och låsas att man håller i ett rep när bilarna kommer...

hahaha, det där har gått i arv i min släkt. Det började med att min farfar gjorde det på sin tid, sedan min farsa och för några år sedan jag.:D
Min farsa vart tydligen jagad och fick nästan örat avrivet av någon sur gubbe, kanske var det Sogat_'s farsa...:P
När jag gjorde det så stannade bara bilarna och undra vad fan jag höll på med.
7:e apr 10Raderad besvarar rena mordförsöket  Raderad

Citerar Sogat_;3234362
om jag var ute och körde bil så skulle jag jaga er tills ni spydde jävla idioter. oavsett vad ni tycker om det jag sa nu så är det bara ett faktum, väx upp.

Saken är ju den att håller dom i ett riktigt rep eller lina och man kör in i repet/linan så skadar man ju dom som håller i repet/linan mer än vad man skadar bilen så att säga.

men kan väl delvis hålla med, samtidigt måste man kunna garva åt sånna saker dock inte när någon idiotjävel spänner upp en lina som i inslaget på första sidan.
7:e apr 10random besvarar rena mordförsöket  random

Citerar id_hunter;3234487
hahaha, det där har gått i arv i min släkt. Det började med att min farfar gjorde det på sin tid, sedan min farsa och för några år sedan jag.

Min farsa vart tydligen jagad och fick nästan örat avrivet av någon sur gubbe, kanske var det Sogat_'s farsa...

När jag gjorde det så stannade bara bilarna och undra vad fan jag höll på med.

men sånt kan ju vara ok om man tar det på en inte så hårt traffikerad väg mm. men att sätta upp ett rep. eller något föremål är ju helt jävla sjukt... såg jag någon som satte upp en lina eller något skulle jag banka skiten ur personen/ personerna alltså...
10:e apr 10Katten1 besvarar rena mordförsöket  Katten1 18

men shit! jävla tur att du åkte orginal iaf! jag har fan vart rädd för sånt här! åker trimmat i ca 100+Km/h och kör in i ett rep? mjaa.. :hmm:

tur att det var ett rep för din del iaf! men hade det träffat struphuvudet direkt så hade det nog krossats ganska lätt :/ eller en nylonlina hade nog skärt ganska illa oxå..

Idioter!
11:e apr 10brumv8 besvarar rena mordförsöket  brumv8 19

FY F*AN va läskigt. Vilka j*ävla i*dioter det finns! helt sjukt!
11:e apr 10iNtexD besvarar rena mordförsöket  iNtexD 17

hur i helvete tänker personerna? man kan ju undra.. Stackars kille, man hör verkligen hur shockad/nervös han är :( jag var med en polare till degerfors, vid nåt bad där hade det innan varit några som satt upp vassa föremål under vattenytan :angry:
11:e apr 10bullandöcrew besvarar rena mordförsöket  bullandöcrew 17

han var ju gråtfärdig i slutet det hörde man ju på rösten...