Enbart en "visning" hur en 100% original sf3:a ser ut. - Laddar...

1. 08:55 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Enbart en "visning" hur en 100% original SF3:...

Forum Filmer Mopeder
  1. Profil
  2. Mordarosten
    Kön: Kille
    Bor: Linköping
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 12:e mar 10
    Tid: 16:59
    Svar: 50
    Visningar: 1412

Enbart en " visning" hur en 100 original SF3 a ser ut

Men, jag vill inte ha en massa dryga svar tack! Videon är till för att man ska se vad det finns på en 100% original SF3:a. Alla mopeder har väl ett eget ljud på tutan, right? :3 Om t.ex någon frågade vad som döljer sig bakom luckan så slipper jag säga att det är chassi numret o.s.v.

Lite saker kommer jag göra i sommar efter sommar jobbet på den.
20:e mar 10samizzlah besvarar Enbart en " visning"  hur en 100  original SF3 a ser ut samizzlah 18

Svar: Enbart en " visning" hur en 100 original SF3 a ser ut

Yamaha mopparna tillverkas av MBK, och jag tror MBK tillverkar dom i Frankrike
27:e mar 10moberg_senda besvarar Enbart en " visning"  hur en 100  original SF3 a ser ut moberg_senda

En bra film om hur den ser ut :) som någon annan sa, om jag hade varit intressead av en sådan hära moped så hade jag gärna vellat se en sådan hära film, och inte bara en massa info :)
27:e mar 10Mordarosten besvarar Enbart en " visning"  hur en 100  original SF3 a ser ut Mordarosten 16

Citerar moberg_senda;3219184
En bra film om hur den ser ut :) som någon annan sa, om jag hade varit intressead av en sådan hära moped så hade jag gärna vellat se en sådan hära film, och inte bara en massa info :)

Ty, ty. :)
1:a apr 10xtreme sm 08 besvarar Enbart en " visning"  hur en 100  original SF3 a ser ut xtreme sm 08

bra för den som vill köpa en sån och vill se hur den ser ut men va kanske lite onödigt att visa hur båda blinkersena blinkade och hur tutan lät o.s.v :P
2:a apr 10Mordarosten besvarar Enbart en " visning"  hur en 100  original SF3 a ser ut Mordarosten 16

Citerar xtreme sm 08;3226195
bra för den som vill köpa en sån och vill se hur den ser ut men va kanske lite onödigt att visa hur båda blinkersena blinkade och hur tutan lät o.s.v :P

Jupp, det kan jag hålla med om men det finns folk som vill veta det, tro mig.:huh: