Snygg kymco! - Laddar...

1. 07:25 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Snygg kymco!

Forum Filmer Mopeder
  1. Profil
  2. _Cpx_
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 18:e mar 10
    Tid: 20:38
    Svar: 19
    Visningar: 596

Snygg kymco!

Hittade en snygg kymco agility :p

Eftersom att jag fick min brors kymco agility och vill göra den lika fin så undrar jag var jag kan hitta de styling grejorna som han har :) ex bensinkåpan, röret, nude-baret

MvH Cpx :happy:
1:a apr 10selander besvarar Snygg kymco! selander 14

Svar: Snygg kymco!

Citerar NeeX;3221354
Men tyvärr, när du åker iväg utan växlat kommer tvåtaktsägarna fortsätta garva..

Moppen var ful!

+111111
1:a apr 10NeeX besvarar Snygg kymco! NeeX 18

Citerar compactcarlos;3225835
växlar har ingen direkt inverkan på ljudet nej.

Om inte du hör skillnad på en växlad fyrtaktare och en oväxlad fyrtaktare måsta jag kalla dig grovt efterbliven eller döv och tycka synd om dig.
2:a apr 10compactcarlos besvarar Snygg kymco! compactcarlos

Citerar NeeX;3225941
Om inte du hör skillnad på en växlad fyrtaktare och en oväxlad fyrtaktare måsta jag kalla dig grovt efterbliven eller döv och tycka synd om dig.

Klart jag hör skillnad, men växlarna i sig ger ingen påverkan på ljudet mer än att man tar en paus när man drar i kopplingen och sedan tar motorn "nya tag". Det måste väl du som säkert gick ut med 300p i grunskolan kunna räkna ut????
2:a apr 10NeeX besvarar Snygg kymco! NeeX 18

Citerar compactcarlos;3226495
Klart jag hör skillnad, men växlarna i sig ger ingen påverkan på ljudet mer än att man tar en paus när man drar i kopplingen och sedan tar motorn "nya tag". Det måste väl du som säkert gick ut med 300p i grunskolan kunna räkna ut????

Jag sa att det påverkar ljudet, inte att det tillverkar nåt ljud.. over n' out