Citerar ILO_Gurra;3249424
Om det är, 250cc trim cylinder och avstämt rakt rör :ninja:
Citerar rod_rrx;3249465
denna ska ligga i övrigt? har jag rätt?
ont: en klassisk film där en kille visar enkelt hur man mördar en 4takt. eller får renovera den ofta.
förövrigt är det en helt värdelös film, ser inte alls syftet med den.
tack för mig.
Citerar rod_rrx;3249465
denna ska ligga i övrigt? har jag rätt?
ont: en klassisk film där en kille visar enkelt hur man mördar en 4takt. eller får renovera den ofta.
förövrigt är det en helt värdelös film, ser inte alls syftet med den.
tack för mig.
Citerar bullandöcrew;3249467
nejnej, snabbgas och sportluftfilter är det ju:naughty:
Citerar DennisL;3249523
Lite avis för att inte du har en sådan:happy::hmm:
självklart vill man ha en cross men tattar fortfarande inte syftet med filmen.Citerar DennisL;3249523
Lite avis för att inte du har en sådan:happy::hmm:
Citerar ILO_Gurra;3249573
Skit samma vart den ligger, vi vet att du inte kan nått om crossar och att du är aven sjuk att du inte har en sån här själv
Citerar rod_rrx;3249797
självklart vill man ha en cross men tattar fortfarande inte syftet med filmen.
det spelar visst roll om var den ligger. detta är ingen moppe och den ligger under MOPEDER.
som sagt självklart vill man ha en cross men fattar fortfarande inte vad syftet med filmen är. visa hur ni kör som galningar och tillslut kommer köra ihjäl er/köra på någon?
antar att ni inte bara maxar i industri områden utan att ni även bränner förbi bostadsområden i full rulle. det är inte coolt utan det är korkat.
ni behöver inte anklaga folk för att vara avundsjuka bara för att dom kritiserar.
tack och hej.
Citerar rod_rrx;3249797
men fattar fortfarande inte vad syftet med filmen är. visa hur ni kör som galningar och tillslut kommer köra ihjäl er/köra på någon?
antar att ni inte bara maxar i industri områden utan att ni även bränner förbi bostadsområden i full rulle. det är inte coolt utan det är korkat.
Citerar ILO_Gurra;3250858
Vi hade lite kul bara, han testa den på gatan. Vadå galningar, det gick ju knappt fort och de var ingen ute. Han körde bara på industriområdet för att han har verkstan där. Sen så åker inte en RIKTIG cross åkare in till centrum och drar på:zzz:
Citerar Suzuki_master;3251273
alltså är du inte en riktig cross förare då gurra, noob skaffa ett liv:naughty:
P,S. hur gåre med ilon nu gurra drar den tjuvluft:)
Citerar ILO_Gurra;3251330
Jag kör ju inte änns cross, :angry::angry:
PS Den går nästan bra nu, drar lite nån stanns, vet inte vart:angry: