Svar: tunga grabbar hahaha
Citerar c0nkas;3228590
gillar mer den skalliga tjocka killen längst till höger som står och dricker juice på 1:47 :D
hahahahah klockrent :huh:
Citerar c0nkas;3228590
gillar mer den skalliga tjocka killen längst till höger som står och dricker juice på 1:47 :D
du tror han inte gör som alla andra o har i alcohol i den däringa juicen :P
Fet stoppie där asså -.-
Asså budget filmen. .. Typ snott crossar och står med rånarluvor och ser tuffa ut...
Btw: haha håller på att sälja min fyrhjuling och är en kille som ringer från Södertälje hela tiden och vägrar släppa den:S Jag tänker inte sälja den till nån som inte kan Svenska och står och ljuger .. Skulle inte förvåna mig om han tar den skit fyrhjulingen till den låten XD hahah
abåå alpinestars crosströja och en jula fyrhjuling
Är inte en utav quadarna en Yamaha Raptor? :hmm:
Citerar Aerox93;3232320
Är inte en utav quadarna en Yamaha Raptor? :hmm:
¨noe
Tyffa grabbar!
Dom är bara sorgliga, och vem fan lyssnar på sån här musik anyway?
hahaha notera vid 2:15 "blatte det är inget lek" behövs nog lite gramatik lära där:naughty:
Iba är modig , iba är tokig , för iba är ung , han är tung , en respekterad kung (h)
Citerar SJRW;3247090
Iba är modig , iba är tokig , för iba är ung , han är tung , en respekterad kung (h)
skön, men killen är ju skam fan kolla på slutet av videon sen brukar man inte heller skryta om att man är rå utan andra gör det:naughty:
killen som sjunger ser ju helt jävla lost ut.. men han måste nog va väldigt tuff bland sina kompisar right?:D
hahaha xD raka moppemushen va fan