Svar: R I P moppenet
Citerar Gudrun Schyman;3262827
Det där är företagsuppgifter, inga personuppgifter. :)
ah juste ;) men han beter sig som en idiot
Citerar curvaN;3262625
Ja det är 100%seriöst e du trög på riktigt ? jag e inte intresserad av att slåss mot småpöjkar tyvärr men yellowtail skulle behöva sej en redig örfil
Jag är varken trög eller "småpojke" och är inte intresserad av att argumentera med någon liten snorunge på internet. Istället för att sitta och skriva skit på internet åk ut med din traktor och gör lite nytta på åkern där du hör hemma.
Tack och adjö
Citerar SJRW;3257970
Ge er .. Gå till sandlådan om ni ska fortsätta
Kan bumpa upp detta citat eftersom det ser ut att behövas..
Citerar SpeedFighter;3263145
Kan bumpa upp detta citat eftersom det ser ut att behövas..
"ibland måste man argumentera för att förstå och komma närmare varandra"
:lol:
Citerar jossyy;3258500
HAHAHAHAHA irlgarv..IGEEEEn hahahaha alltså shit va ni måste ta saker på allvar SPÄNN UPP LITE FÖR HELVETE
HAHAHAHAHAHA grymt!
hon skrev, HOOOOON!!!:aplader:
Finns de brudar på mnf:puppyeyes , förlåt ''hon skrev'' då:dry:
curvaN har nog vaknat på fel sida tro jag :unsure:
Citerar rideAerox;3263354
Curvan är söt.
28:e apr 10
R:a 21
alla här är helt jävla slut i huvet, och niklas billig är förbannat snygg i håret!
Citerar R:a;3263489
alla här är helt jävla slut i huvet, och niklas billig är förbannat snygg i håret!
Tackartackar!
Du är inte fyskam du heller min norske valjägare! :naughty:
Pundarsvin! Du Ska Dö!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Felåt älskling! Jag är Psycho!
Citerar rideAerox;3263354
passa din mun
HAHAHAHAH erra du är för goooooo
Seriöst... Va är det för hits 4 kids lyssnande fjollmotherfakkas som ärligt talat tror att det här kommer bli bra? Moppenet är dött nu, allt vi kan göra är att försöka göra garagego till en sida där folk kan läsa om båtar och bilar och mode och armband och fikusfasoner och lyfta på fingret när man dricket te trådar och alla kan vara fett med jäkla TACKSAMMA för att gabriel bestämmer sig för att byta namn på domänen. För det första börjar moppenet bli lite gammalt, men sen får ni ju fan ta och lyssna lite också. Hur bra känns inte GarageGo när det rullar av tungan? Hur fett mycket respekt kommer inte det namnet att få på internet? Det blir lika ballt som den andra sidan som heter nått liknande, tror den är svensk, handlar om fordon, typ massa medlemmar som visar upp sina fordon och pratar om en hel del annat o så, tror dom har haft det namnet i typ massa år men vem bryr sig, varför vara egen och unik när man kan härma andra right!?...
Hur som helst, skärp er för fan.