Ghostrider wannabe|moppenets mest visade film| snabb fakta i nu läget! - Laddar...

1. 23:48 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Ghostrider Wannabe|Moppenets Mest visade film| Snabb fa...

Forum Filmer Övrigt
  1. Profil
  2. xciter
    Kön: Kille
    Bor: Mellerud
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 2:a sep 06
    Tid: 11:27
    Svar: 741
    Visningar: 57470

Ghostrider Wannabe Moppenets Mest visade film Snabb fakta i NU läget!

Slänger upp en liten film som jag och evex här på forumet spelat in! Inspirerade av ghostrider! Se å njut(H) http://video.google.com/videoplay?docid=-668820474437461649&q=ghostrider+wannabe

Framför kameran: Xciter ...Derbi Senda X-treme, giannelli effekt, 13/48 drevning
Bakom kameran (Filmarn): Evex... Rieju SMX, Hebo effekt, 12/52 drevning

Sommaren - 06

--------------------------------------------------------------
Vår/Sommar - 07

-NU LÄGET-
Han är inte död han lever, dock har han blivit tagen av Polisen..

Mopeden står nu lugnt och frid fult i Polisens garaget efter en häftig jakt med mycket poliser. Därför så blir filmen lite försenad.. Vi får förhoppningsvis tillbax mopeden i veckan med tillhörande trim..

Den mättes upp med gps@123km/h vilket ja mest ville veta

Bötrena är ännu oklart.. så stay tuned

//Ghost Rider Wannabe Kompaniet

Planerade Planer för en GR W 2 som ska vara färdig i slutet av sommaren.. Då med 3 Förare med Till lägg från en Vespa den här gången hoppas vi får krut i den med.. Så håll ut nu(H) allt från // GR W Kompaniet

9:e mar 10bullandöcrew besvarar Ghostrider Wannabe Moppenets Mest visade film  Snabb fakta i NU läget! bullandöcrew 17

Svar: Ghostrider Wannabe Moppenets Mest visade film Snabb fakta i NU läget!

Citerar jeppemx;3198301
fan va alla är körda i detta forum -.- de är KUL att köra så, de är KUL att få snutjag sån jävla adrenalin kick!, alla tänker bara på vad andra tycker ( de är såna som ni som ger oss dåligt rykte å bla bla bla ) alla värkar så j*vla mogna här. åhh får fan damp ! fin film tycker jag!

håller med, det är lite tråkigt med alla "mogna" ungdomar, fast man ska inte vara för barnslig eller livlig heller, kan sluta illa
9:e mar 10WilleJam besvarar Ghostrider Wannabe Moppenets Mest visade film  Snabb fakta i NU läget! WilleJam

vem som hells kan ju göra så där? , det är inte respekt.., inte skills.., det är ren idioti, man är inte cool om man kryper förbi bilar när det är mottrafik, det är bara rent sagt dumt..
9:e mar 10Hablam besvarar Ghostrider Wannabe Moppenets Mest visade film  Snabb fakta i NU läget! Hablam 20

Citerar jeppemx;3198301
fan va alla är körda i detta forum -.- de är KUL att köra så, de är KUL att få snutjag sån jävla adrenalin kick!, alla tänker bara på vad andra tycker ( de är såna som ni som ger oss dåligt rykte å bla bla bla ) alla värkar så j*vla mogna här. åhh får fan damp ! fin film tycker jag!

både sant och osant. man har själv fuckokört nån gång frågan är bara om man ångrar de. visst man kan tycka det är kul efterråt med hade det varit värt att krocka och dö eller skada sig allvarligt? de har inte jag tyckt dom gångerna det har gått åt helvete för mig när jag kör moppe/bil.
9:e mar 10WOOGIE besvarar Ghostrider Wannabe Moppenets Mest visade film  Snabb fakta i NU läget! WOOGIE

Citerar jeppemx;3198301

Ja det är ju jättekul att ligga och pressa när man kör om bilar och knappt kommer om :)
9:e mar 10jar913 besvarar Ghostrider Wannabe Moppenets Mest visade film  Snabb fakta i NU läget! jar913 19

har inget emot körningen egentligen, bara att de ser fail ut när dom knappt kommer om. Hade varit roligare att kolla om dom haft 70cc osv
25:e mar 10norrbopojk besvarar Ghostrider Wannabe Moppenets Mest visade film  Snabb fakta i NU läget! norrbopojk 17

Citerar Tagen;614427
Fan vad synd att du inte smällde med lastbilen då hade filmen varit värd att se iaf.

Men då hade väll kameran gått sönder? :unsure: