Svar: Rok Bagoros - Freeriding the GOLF COURSE
jävla äckliga moppefucko-.-
satan vad lik hans och crills gamla roxx va :huh:
Nice :D
började asgarva när jag såg västen .
Hey Rok. The film was really fun to watch, the ride must have been fun aswell. ;)
Citerar kimme_94;3095123
jävla äckliga moppefucko-.-
ahhhhhhhhhhhhahahhhahahahhahahahahahahahahh -.--------------
I have been watching your videos for quite some time now. You are a good rider indeed, I can't contradict you on that one. Being compared to other guys on the stuntscene, you are the only one worth watching.
You are great at stunting. Your videos are of top grade, and you further outdo the expectations of a stunter and a filmmaker. Please continue working hard, and keep us updated here on MNF.
EDIT: Here we have a guy in pursuit of accomplishing his dream, gradually climbing up to the peak of his career as a stunter. His resolution of achieving his goals is nothing we ever will be seeing again soon.
Never ever flip the ignitionkey over. Continue working hard, seemingly you are the only one who does so.
EDIT #2: Så är tråden gammal, +1 på han som drog upp den och fick mig till att skriva en uppsats som kan läsas här överst.
till alla er som klagar:
jag gillar killen, visst han är inte bäst på att stunta. Det finns dom som är fan så mycket bättre här på Moppenet men hur många av dessa har lika många sponsorer som han? Och anstränger sig lika mycket för att få dom sponsorerna som han? Gör lika bra filmer som han? jaa mycket bättre stunting i filmerna hade ju vart fint men varför gör inte ni som är så mycket bättre på att stunta lika bra filmer som Rok då?
men jaa.. den här filmen var aningen fucko och jag fattar inte vitsen med denna :hmm:
Citerar Katten1;3211621
till alla er som klagar:
jag gillar killen, visst han är inte bäst på att stunta. Det finns dom som är fan så mycket bättre här på Moppenet men hur många av dessa har lika många sponsorer som han? Och anstränger sig lika mycket för att få dom sponsorerna som han? Gör lika bra filmer som han? jaa mycket bättre stunting i filmerna hade ju vart fint men varför gör inte ni som är så mycket bättre på att stunta lika bra filmer som Rok då?
men jaa.. den här filmen var aningen fucko och jag fattar inte vitsen med denna :hmm:
även om vi integjort lika över redigerade filmer så är det känsla i våra och det är det som är de viktiga! !! kollar hellre en tidig x3m film som är redigerad på en kvart än att kolla på Roks film som han lagt flera år på för hanskassa körstil gör att datorn tar självmord och brinner upp när man trycker play