Svar: kör lite med slidern inte kört länge alls och går åt helvete
De där var väl inget "stegra över" :lol: äkta vara är när man tappar hela skiten :naughty:
Fail!!
när "stegrade" du över?
Citerar _Rille_;3071179
när "stegrade" du över?
typ i början ju:ohmy:
nä men när man stegrar över är när man kör fort som fan och bromsvajern går av å du gör en ofrivillig apehanger sen så åker moppen i backen å ligger i kanten av vägen
slider* trumbroms fo
du har inte stegrat över förens baklampan går söner ;)
stegra över och stegra över.. Varför har du isf 12-platta? för att de ska se coolt ut eller?
det var ju en överstegring:zzz:
jävlar vad slö moppen var då:huh:
Påminner mig om en som jag känner som tror han kan åka på bakhjulet. Han tror han
var skitsäker så han använda ryggskydd handskar och allt typ, men ändå så åkte han max 1m på bakan, han kom aldrig riktigt upp på bakhjulet, haha :P
Citerar Zäta;3103457
Påminner mig om en som jag känner som tror han kan åka på bakhjulet. Han tror han
var skitsäker så han använda ryggskydd handskar och allt typ, men ändå så åkte han max 1m på bakan, han kom aldrig riktigt upp på bakhjulet, haha :P
Zäta, helt enkelt en mammas pojke, vad tror du hans morsa skulle säga om han kom hem med uppskrapade armbågar, höft,knän samt ont i ryggen som en r*vkn*ll*d oxe ? ;)
Citerar Maxelle;3141520
Zäta, helt enkelt en mammas pojke, vad tror du hans morsa skulle säga om han kom hem med uppskrapade armbågar, höft,knän samt ont i ryggen som en r*vkn*ll*d oxe ? ;)
Han trode vell att han var cool när han använde alla dessa skydd när han var så säker på att åka bakhjulet ;)
Citerar Zäta;3141728
Han trode vell att han var cool när han använde alla dessa skydd när han var så säker på att åka bakhjulet ;)
Skydd har man väll om man inte är så säker? Om man är sjukt säker så är det ju inte lika stor risk att trilla?
ser ingen anledning att lägga upp den där filmen?