Brodalen 13/9, lite av mkt! + cruising brodalen 13/9! - Laddar...

1. 07:25 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Brodalen 13/9, lite av mkt! + Cruising Brodalen 13/9!

Forum Filmer Träffar
  1. Profil
  2. Mazty
    Kön: Kille
    Bor: Partille
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 13:e sep 08
    Tid: 19:23
    Svar: 26
    Visningar: 1730

Brodalen 13 9 lite av mkt Cruising Brodalen 13 9!

Tjah!
Suttit hela fucking kvällen och försökt nu men det går inte att få bättre kvalite upp på youtube. Så ni får den halvkassa videon i alla fall!

Är lite mer än ingentingt :zzz:

EDIT: Nu kommer film från träffen också, inte editat något men ni får stå ut med det ;D
http://www.megaupload.com/se/?d=I8OJFQO7
edit igen; Ljudet vart något efter ;/ Och om ni undrar varför det är så dåligt filmat när de rejsar så var solen boven i dramaet ;EE
Enjoy
14:e sep 08Ghostriider besvarar Brodalen 13 9  lite av mkt  Cruising Brodalen 13 9! Ghostriider 21

Svar: Brodalen 13 9 lite av mkt Cruising Brodalen 13 9!

synd att 10 min bara va stunt :( annars fin fin film fan, hoppas nån mer klipper ihop nån!
14:e sep 08El_G1lle_Negr0 besvarar Brodalen 13 9  lite av mkt  Cruising Brodalen 13 9! El_G1lle_Negr0 19

vart finns longfilm !?
14:e sep 08Axelind.VII besvarar Brodalen 13 9  lite av mkt  Cruising Brodalen 13 9! Axelind.VII 19

Tycker filmen va väldigt tjötig.. Filmningen va lite för snurrig för min smak ! Dessutom fick du ju inte me de bästa! :mellow:
14:e sep 08Hyper Persson besvarar Brodalen 13 9  lite av mkt  Cruising Brodalen 13 9! Hyper Persson 20

Citerar Axelind.VII;2166702
Tycker filmen va väldigt tjötig.. Filmningen va lite för snurrig för min smak ! Dessutom fick du ju inte me de bästa! :mellow:

word på den.

men fan det är alltid för mkt stunting bilder och stunting filmer på sånna träffar...

nästan aldrig längre filmer med race m.m. såvitt jag har märkt.
14:e sep 08Mazty besvarar Brodalen 13 9  lite av mkt  Cruising Brodalen 13 9! Mazty 19

Citerar Axelind.VII;2166702

Jao, får faktiskt skylla på solen. Sedan drog jag rätt tidigt då det aldrig hände något...

Citerar Hyper Persson;2166727
word på den.

men fan det är alltid för mkt stunting bilder och stunting filmer på sånna träffar...

nästan aldrig längre filmer med race m.m. såvitt jag har märkt.

Tiden jag var där var det endast race när jag filmade lite.. annars vare helt dött.
Nästa träff blir väl finare dock, då stannar jag nog hela meetet om kompisarna inte drar.. (H)
14:e sep 08Ghostriider besvarar Brodalen 13 9  lite av mkt  Cruising Brodalen 13 9! Ghostriider 21

om de finns nån som sitter på film när ja leker lite me min neos eller nått så uppskattas de gärna, vill gärna se hur den ser ut att gå på film :P :) så hör av er.

ja jag menar den fula skabbiga me orange framkåpa och frmastänka me vit ram typ :)
15:e sep 08Zarrell besvarar Brodalen 13 9  lite av mkt  Cruising Brodalen 13 9! Zarrell 21

Citerar Mazty;2164178

EDIT: Nu kommer film från träffen också, inte editat något men ni får stå ut med det ;D
http://www.megaupload.com/se/?d=I8OJFQO7

Grym film :happy:, verkar ha fått med ganska mycket även om det var några tråkiga bitar här och var, och inte så mycket race (men vem bryr sig, jag gillar stunt mer ändå:lol:).
Fan va dålig min burn i slutet av filmen blev, får skylla på att kopplingen på hojen e kass och schleten :ninja:

Ingen som har fler fina klipp att dela med sig av?:dribble:
15:e sep 08nickelaas besvarar Brodalen 13 9  lite av mkt  Cruising Brodalen 13 9! nickelaas

Lite fick man ju vara med, men en bättre redigering hade suttit smaskens!
15:e sep 08melo_swe besvarar Brodalen 13 9  lite av mkt  Cruising Brodalen 13 9! melo_swe 21

hehehe nej vad jobbit att ni låg sist x) skall försöka få kompis skicka filmen(fick låna hans videokamera) Jag & jack(aerox4life körde på som fan att få bra bilder x) stog på fron och vinka och typ vid brodala och filma ^^ lägger inte om dirr när jag får dom!
15:e sep 08Ghostriider besvarar Brodalen 13 9  lite av mkt  Cruising Brodalen 13 9! Ghostriider 21

vem var killen som gick fram till mig och tjöta om min variator och fråga va ja gjorde och sånt när ja satt och pilla? och filma mig? :D haha skulle vilja ha de klippet hahaha !
17:e sep 08Mazty besvarar Brodalen 13 9  lite av mkt  Cruising Brodalen 13 9! Mazty 19

Citerar melo_swe;2168192
hehehe nej vad jobbit att ni låg sist x) skall försöka få kompis skicka filmen(fick låna hans videokamera) Jag & jack(aerox4life körde på som fan att få bra bilder x) stog på fron och vinka och typ vid brodala och filma ^^ lägger inte om dirr när jag får dom!

Ahh, vi vart inte alls med i början när helt plötsligt alla drog iväg... Sedan gick väl inte moppen för fort heller efter att jag blev stoppad av snuten och ströp ner ;E

Såg er isf =) Vinka och hade er (A)