Exxo caliber 08 oljefilter (behöver snabba svar ikväll!) - Laddar...

1. 07:16 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Exxo caliber 08 oljefilter (behöver snabba svar ikväll!)

Forum Övriga fordon
  1. Profil
  2. mkjn2
    Kön: Kille
    Bor: Dalarna
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 28:e mar 10
    Tid: 19:57
    Svar: 5
    Visningar: 109

Exxo caliber 08 oljefilter (behöver snabba svar ikväll!)

Tjenare! Beställde ett filter till min fiddy men tror det blev fel.. Så behöver hjälp om det passar.

Så ser filtret ut. Behöver somsagt snabba svar för annars skickar jag tillbaka det imorgon! ( supporten har inte öppen helgtid)
28:e mar 10Biffen besvarar Exxo caliber 08 oljefilter (behöver snabba svar ikväll!) Biffen 20

Svar: Exxo caliber 08 oljefilter (behöver snabba svar ikväll!)

Fiddytråden hade nog passat bättre..

Ont så kan nog bilden se likadan ut så av det lilla du säger är det GRYMT svårt att säga om det är rätt eller fel..
28:e mar 10mkjn2 besvarar Exxo caliber 08 oljefilter (behöver snabba svar ikväll!) mkjn2

Citerar Biffen;3221709
Fiddytråden hade nog passat bättre..

Ont så kan nog bilden se likadan ut så av det lilla du säger är det GRYMT svårt att säga om det är rätt eller fel..

Aha sorry glömde bort den :( Står lifan på den och motorn jag har är "Gongyu" så om fiddy kunniga folk visste om det passade.
28:e mar 10PozeR besvarar Exxo caliber 08 oljefilter (behöver snabba svar ikväll!) PozeR

Är det lifan 150 med oljefilter?
vart beställde du?
Vad står det att filtret ska passa till`?
28:e mar 10mkjn2 besvarar Exxo caliber 08 oljefilter (behöver snabba svar ikväll!) mkjn2

Citerar PozeR;3221773
Är det lifan 150 med oljefilter?
vart beställde du?
Vad står det att filtret ska passa till`?

Jag har en sån där "gongyu". filtret ska passa på lifan och daytona. Jag beställde från 24mx och ska skicka tillbaka andra saker imorgon morgon så behöver svar om det ska skickas tillbaka också eller om jag ska ha det
29:e mar 10PozeR besvarar Exxo caliber 08 oljefilter (behöver snabba svar ikväll!) PozeR

Finns ingen motor som heter "gongyu", du får söka på motornumret så ser du vad du har för motor... Det är bara lifan 150 med oljefilter och daytona som har oljefilter, det är en liten kåpa uppe till höger på kopplingskåpan där under sitter filtret om du nu råkar ha filter villsäga. Inte så svårt o kolla själv, tar max 2 min om du hittar 8:ans nyckel.

Be pappa om hjälp innan du gör något, så du inte gör sönder något... Lätt hänt vettu.

Edit: Missade att du hade en caliber, du har inte oljefilter. Varför köpte du oljefilter om du inte vet om du har något oljefilter? :lol: