2012-02-11 09:51:14 ERROR CodeLayer.Helpers.MemCachedClient.SocketPool - Error connecting to: ::1 No connection could be made because the target machine actively refused it ::1:11211 at System.Net.Sockets.Socket.DoConnect(EndPoint endPointSnapshot, SocketAddress socketAddress) at System.Net.Sockets.Socket.Connect(EndPoint remoteEP) at CodeLayer.Helpers.MemCachedClient.PooledSocket..ctor(SocketPool socketPool, IPEndPoint endPoint, Int32 sendReceiveTimeout) in D:\Data\Projects\Code\Project Web 08\Site_Mvc\Site\CodeLayer\Helpers\Cache\MemCache_client\PooledSocket.vb:line 31 at CodeLayer.Helpers.MemCachedClient.SocketPool.Acquire() in D:\Data\Projects\Code\Project Web 08\Site_Mvc\Site\CodeLayer\Helpers\Cache\MemCache_client\SocketPool.vb:line 173 Ta bort « Fordon

Ta bort - Laddar...

1. 09:51 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login
  1. Profil
  2. Derbi-Adde
    Kön: Kille
    Bor: Helsingborg
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 29:e mar 10
    Tid: 22:00
    Svar: 10
    Visningar: 183

ta bort

ta bort
29:e mar 10DRDRacing_Fidde besvarar ta bort DRDRacing_Fidde

Svar: ta bort

satsa på en gasgas ;D grova som fan! brorsan hade en sån. gjorde ca 180kmh ostrypt o lite fix tror jag :D
29:e mar 10Derbi-Adde besvarar ta bort Derbi-Adde 17

ingen :(?
30:e mar 10dennishusell besvarar ta bort dennishusell 18

Har för mig att det är ca 60 timmar mellan kolvbyten på den.
YZ125 och andra rena crossar går inte att regga, det måste vara en Enduro som är LV-reggad från fabrik (eller nåt sånt, va nån såndär registrering/godkännande från fabrik :P)
Är väl i princip bara KTMen och GasGas som gäller som 125or :)
30:e mar 10Dtr_mannen besvarar ta bort Dtr_mannen 17

1.Ktm,Gasgas,Husqvarna är det som gäller om du nu vill åka hårt

30h är nog ganska lite om du kör lugnt men runt 400 mil eller runt 50-70h skulle jag säga

cylinder behöver du aldrig byta så länge den inte skär/att du lyckas få repor i den men det går också att göra en omnikalisering så då blir det lite billigare.

Samma sak med kolvring det är också ``onödigt´´,det byter du ju endå när du lägger i ny kolv

2. Nja inte är det väl så mycket bara att du måste tänka på att det är ganska mycket service men det är ju hur kul dom helst istället

3.Nej det går det inte för den måste som sagt vara godkänd från fabrik.
30:e mar 10Woody besvarar ta bort Woody 19

Inkörning: Varmkör den lite, sen bara full gas.
30:e mar 10GENERICjohn besvarar ta bort GENERICjohn

Citerar DRDRacing_Fidde;3222302
satsa på en gasgas ;D grova som fan! brorsan hade en sån. gjorde ca 180kmh ostrypt o lite fix tror jag :D

haha. 180 ostrypt på en gg skulle jag villja se. kör med 12-48 drevning på min sm och toppar 110. man kommer aldrig få upp den högre än 140-150kmh. sporthojarna toppar kanske närmare 180 om de är fullt avstrypta men då med ganska segt axx.

Däremot är gasgas ett bra val tycker att de är snyggare än ktm då de e mer polish
30:e mar 10Martin_hk besvarar ta bort Martin_hk

tycker inte du ska ha en eduro om du ska köra på vägen dom är inte byggda för det satsa på en offrod hoj eller en sport:) en sport gör minst 150 ostrypt;P
31:a mar 10Derbi-Adde besvarar ta bort Derbi-Adde 17

Citerar Martin_hk;3223121
tycker inte du ska ha en eduro om du ska köra på vägen dom är inte byggda för det satsa på en offrod hoj eller en sport:) en sport gör minst 150 ostrypt;P

Har en jävligt fin skog på baksidan så är tänkt att jag ska brumma i den lite :D så vill ha så mkt Cross man kan få :P
31:a mar 10ExXe besvarar ta bort ExXe

Citerar DRDRacing_Fidde;3222302

HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHA
31:a mar 10Anndreeaas besvarar ta bort Anndreeaas 17

Citerar GENERICjohn;3223115
haha. 180 ostrypt på en gg skulle jag villja se. kör med 12-48 drevning på min sm och toppar 110. man kommer aldrig få upp den högre än 140-150kmh. sporthojarna toppar kanske närmare 180 om de är fullt avstrypta men då med ganska segt axx.

Däremot är gasgas ett bra val tycker att de är snyggare än ktm då de e mer polish

haha 180 med gasgas..
aprilia rs med 154 cc polini kit och org avgasrör toppar väl runt 180
en cagiva mito 95a 7 växlad med 35 mm mikuni förgasar toppar knappt 170 och då de de jävlist segt 150-170