Citerar PojkenMedKepsen
Vill ha bra tips på billiga fiddycrossar. Begagnade eller ej spelar ingen roll. Kinaskiten håller väll om man kör på vägen och kanske lite skogsstigar ibland?
Citerar MH||Furia
Snygg! Riktigt sugen på att börja köra sådant direkt :D
Till hösten så blir det antagligen en db7 eller ten7 , men min fråga är , vilken av dessa är mest prisvärd? Ska väl mest köra lite i skog och bana om ja får tid o pengar , är det dyrt att köra på bana? Vad krävs för utrustning för det?
Tack o hej
DB7 hade jag inte köpt, inget fel på dom men de ser så små ut, samt att det är något bättre kvalité på Ten7, så har du pengarna, köp en Ten7!Citerar MH||Furia
Snygg! Riktigt sugen på att börja köra sådant direkt :D
Till hösten så blir det antagligen en db7 eller ten7 , men min fråga är , vilken av dessa är mest prisvärd? Ska väl mest köra lite i skog och bana om ja får tid o pengar , är det dyrt att köra på bana? Vad krävs för utrustning för det?
Tack o hej
Citerar kocke_964
Köp Ten7, sån jävla skillnad så det finns inte!
Kan säga att min db7, dagen efter jag sålde den så rasa hela växellådan, och då hade jag kört med den bästa oljan överallt och kört på bara asfalt med den. Den hade kanske gått 3 timmar, så köparen fick ett helvete med den. :( DB7 ÄR SKIT! Det gäller alla billigare varianter av minicrossar, håll er borta från dom!
Ten7, Pitpro, och allt sånt från 10 k skulle jag satsat på. :)