Svar: Fiddy Minicross-Tråden!
Fiddy är assaroligt :D
:lol:
Ni som kör lite ner seriöst och bi som kan lite, vilken olja kör ni med delsyntet eller tipsa på bra oljor
motul ?
Citerar ItGo2beMx;3267356
Ni som kör lite ner seriöst och bi som kan lite, vilken olja kör ni med delsyntet eller tipsa på bra oljor
Till en fiddy funkar alla godkända oljor... Jag körde på nån random bil olja från EKO hallen, funkade utmärkt i en yx150 i över 100timmar :zzz:
Citerar PozeR;3268267
Till en fiddy funkar alla godkända oljor... Jag körde på nån random bil olja från EKO hallen, funkade utmärkt i en yx150 i över 100timmar :zzz:
menar lite mer detaljerat, jag har förmig att man skulle köra på 5/10w-40 delsyntet men hittade inte det så blev helsyntet.
10W-40 delsyntet har jag för mig att det va. spelar som sagt inte så stor roll i en fiddy :P
Citerar PozeR;3268267
Vare den du försökte sälja till mig :P hahaha :hmm::lol::P
nej, det va en yx160 du skulle köpt... Spelar ingen roll vilken olja du kör på i dem, rasar lika ofta ändå -.-
Citerar PozeR;3268361
10W-40 delsyntet har jag för mig att det va. spelar som sagt inte så stor roll i en fiddy :P
jo detspelar visst roll.
Är man pedant så är man. Hatar folk somåker med smutsig/inte välskötta saker. Anledningen till det är att mina föreldrar alltid har smutsigfa bilar och inte sköter sina saker ,dåblir inte jag lika dan..
Köpte ialalfall till slut en olja Castrol Power1 . Slutade med 226 RIKstaler
vad är bäst o lacka sin kick samt sina broms grepp med ? Hammarlack eller burk ?
Nej det spelar ingen roll, mina motorer har funkat utmärkt... förutom senaste.
Men kör du på din överpris olja :)
Citerar PozeR;3268513
nej, det va en yx160 du skulle köpt... Spelar ingen roll vilken olja du kör på i dem, rasar lika ofta ändå -.-
haha okey:P. . Mena mer att du kört 100 timmar med den :mellow::P
Citerar ciaoroxx;3269579
haha okey:P. . Mena mer att du kört 100 timmar med den :mellow::P
nr jag körde riktig cross körde jag ungefär 100timmar sesång. körde även fiddy när jag var mindre. o kan ju lova att man körde mer timmar på den
satt ju o gned på den där dag in dag ut
Citerar mikeen;3269701
nr jag körde riktig cross körde jag ungefär 100timmar sesång. körde även fiddy när jag var mindre. o kan ju lova att man körde mer timmar på den
satt ju o gned på den där dag in dag ut
har jag sagt att dom inte håller för det?? Skit samma var ju inte ens den motorn..