Ultimata bilen? - Laddar...

1. 07:50 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Ultimata bilen?

Forum Övriga fordon
  1. Profil
  2. Kocke
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 7:e nov 06
    Tid: 14:51
    Svar: 279
    Visningar: 6071

Ultimata bilen?

Vilken bil tycker ni är den ultimata bilen? :D

Själv tycker jag Mitsubishi Lancer EVO 9!

Den smått trimmade versionen av Evo 9 är snabbare än en Murcíelago runt bana :D Vilket jag tycker är helt sjukt!
(Dom som inte tror mig, kolla ) Det som är mest utomstående är att det är en fyrdörrars sedan med stort bagageutrymme, och den kostar bara 380 000 kr ny (bara:happy:)

Men, vad tycker ni är den ultimata bilen? :D
23:e nov 06Mc_Nilzy besvarar Ultimata bilen? Mc_Nilzy 21

Svar: Ultimata bilen?

OMG..

An 8-6!

No wait, its an 8-5..haha
23:e nov 06addie besvarar Ultimata bilen? addie 20

Citerar mattstyle
vad heter dena låten ???

Istället för att ställa sådana frågor i den här tråden så kan du använda dig av låttråden!
Bara ett litet tips, så moderatorerna inte blir sura.:)

Sen för att tillföra tråden något då.. Så säger jag väl evo;n, riktigt fet bil,gärna med lite fina kolfiberdetaljer
23:e nov 06nicke.t besvarar Ultimata bilen? nicke.t 21

AE86 är riktigt grymma
drift 4 life
23:e nov 06SwespyJimmie besvarar Ultimata bilen? SwespyJimmie 20

Citerar Michél
Kom på det nu i efterhand,lamellerna i diffen börjar slira vid högt effektuttag.

Sedan tror jag inte att bilen ger över 470-480 hkr på filmen.

Har kört en Volvo 850 Turbo med automatlåda,den med sina 315 hkr har dåligt med fäste tills man ligger runt 130-140 km/h och då har den dessutom tyngre utväxling samt bättre däck monterade.

jo det är ju ett jävla vrid i 850:is motorer...farsan har en 850 t5r t-gul med ca 330 hk i och den är oxå dåligt grepp i..speciellt när det svänger o gasas samtidigt :P
23:e nov 06Hydeen besvarar Ultimata bilen? Hydeen 20

Citerar Mc_Nilzy
Denna är väl långt ifrån ultimat men den som säger att det inte rycker i vill ha muskeln när dom ser denna så jävlar!

http://www.blocket.se/vi/9332972.htm?ca=15_s

Äntligen någon med lite känsla för Bilar .

Amerikanskt järn ska det vara, iaf för mig;) . Gärna Corvette eller Dodge ...

Fast Volvo e ju inte fel det heller:happy: .
23:e nov 06Aleks besvarar Ultimata bilen? Aleks 20

Citerar Mc_Nilzy
OMG..

An 8-6!

No wait, its an 8-5..haha

No wait, it aint!

det ÄR en AE86, med DOHC serru, AE85 med SOHC e bara skräp :D
Du ser ju själv på sprängskissen att den har 4A-GE motorn...

och trevligt att lite fler fattat charmen med Hachi Roku :D

och visst är det kul med jänkare, om man tar hjärtat från en och stoppar i en Toyota MR2 (AW11) t.ex :D
www.v8mr2.com

Citerar Aleks
No wait, it aint!

det ÄR en AE86, med DOHC serru, AE85 med SOHC e bara skräp :D

Var lite ironisk.. Har nån här sett Inital D eller?:P

Gillar japanskt med bakhjulsdrift som satan..Och BMW..blir troligen en 325i E30 när ja fyllt 18

Klart man sett Initial D!

Har sett alla avsnitt, väntar otåligt efter 5th Stage!

fan den enda mangan jag pallat se mer än 30 sekunder av, kommer ihåg att jag såg nå manga skit i webhallen förra året, va riktigt kasst :D
men Ini D är fan bäst asså :D

och japanskt+bakhjulsdrivet+turbo - wawawowhi!

E30, hmm visst kanske kul att köra, men känns lite B tycker jag, först ska jag nog köpa nån gammal Scheisshög, gärna en Lada och stoppa i en V8a, hahaa nej men nåt skit man kan köra sönder, sen möjligtvis en Nissan S14 med Kouki front!

annars JDM drömmen är ju Nissan Silvia S15 Spec-R !
sjukt fin bil, många drömmer om Supra och Skylines, men hästarna och trimmöjligheterna är jag inte så kåt på, 250 hästar i 1250 kg bil skjuter ju ändå på jävligt bra, även om trimningsmöjligheterna inte är så dåliga på S15 med 6-växlade lådan pallar typ 450 hästar - men det räcker väl? :D

vad är initial D om jag får fråga?:huh:

//nicke.t

Eller hur..Enda mangan som funkar.. Men hoppas verkligen att du ser den på japanska me engelsk text..den me engelskt tal e såå trist!

Nicke.t : typ en japansk tecknad serie om drifting

Citerar Mc_Nilzy
Eller hur..Enda mangan som funkar.. Men hoppas verkligen att du ser den på japanska me engelsk text..den me engelskt tal e såå trist!

Nicke.t : typ en japansk tecknad serie om drifting

låter fetingintressant:)
vart får man tag på det?

edit: hittade på powerbits

Såklart jag tittar med japanskt tal!
helvete, visste inte att det fanns dubbade, klart man ska höra alla sköna kommentarer som: Hai-Hai, eller hur det nu stavas, betyder tydligen "Oh hes fast" iallafall :D

jo Initial D är om en liten grabb kallad Takumi Fujiwara som kört Tofu i en Hachi-Roku åt hans fars butik till nå ställe bakom bergen - Mt: Akina där man tävlar, är sån där klassisk bergsväg med massor av serpentiner osv..

Väldigt bra serie, faktiskt så är det nog den och Prison Break jag riktigt fäst mig vid!

går att få tag på nästan vilket Torrent sida som helst, förutom dom svenska då, prova gärna www.torrentz.com eller www.torrentspy.com

fast på den sistnämna kan man nog bara få hem dom senaste avsnittet, som är slut sedan flera månader tillbaka, men 5e säsongen borde komma snart iallafall, men man kan ladda hem stora pack med alla episoder, tror 1st Stage är på 3,78 GB eller nåt och innehåller 24 episodes tror jag, andra är på 2 någonting och har cirka 16 och 3e är faktiskt en 1,30 tim lång film - som faktiskt är en fortsättning av serien och 4th Stage är på 22 avsnitt tror jag och dom får du nog ladda hem enskilt om någon inte gjort ett pack av dom iaf..

men jag rekommnerar Initial D starkt!

Inital D 2005 på 4,43 gig va det jag hittade på powerbits.

Rekommenderar det riktigt stark jag med..En av de skönaste serierna nånsin..

Och Itsuki är så skönt misslyckad:P

aha.. 4,43, kan det vara alla avsnitt tro?

vet att första Stagen gjordes 98 :O

och ja fyfan va synd om Itsuki, haha jävla AE85, och så som stackarn tjatade på Takumi, så hade Takumi visst redan en AE86 :D

haha och fyfan vilken diss Itsuki får av den där AE86 (Levin) killens syrra när han stolt berättar att han fixat en turbo till sin, precis som hennes bror så säger hon att han bytt till Supercharger för att slipper Turbo Lagg, hahaha!!