Svar: MC-tråden
Helt solklart honda cbr 125 ABOOOOOOOOOOOOOOO med dem däcken gör den minst 160. strypt
hmm.. bra tråd men den kommer inte gå långt(H) får la passa på och säga att det blir en 125:a utav något slag nästa år iallafall :)
Citerar wezq
Helt solklart honda cbr 125 ABOOOOOOOOOOOOOOO med dem däcken gör den minst 160. strypt
är inte nsr snabbare? den är sjukt mycket snyggare iaf
nee den snabbaste sport 125an är väll antingen Aprilia rs eller Cagiva mito:hmm:
22:a dec 06
tSp 22
Citerar N0rstr0m
nee den snabbaste sport 125an är väll antingen Aprilia rs eller Cagiva mito:hmm:
STRYPT!
Vet inte hur dom är strypta, men NSR verkar ju ha bättre potential än CBR om man säger så..
Fast wesq kanske var lite oseriös och syftade på kärringpirre-däcken :).
cbr:en gör väl inte 160 ostrypt. För min polares racehoj(prorace-rs50) drar hans brors cbr i fjärde fäxeln. :mellow:
22:a dec 06
exc 23
ää dom där cbr, rs å nsr mfl har inte en chans mot en yamaha rd
dom går faktiskt mycket bra strypta men är kanske inte dom snyggaste..
Citerar Twin_tip
Vet inte hur dom är strypta, men NSR verkar ju ha bättre potential än CBR om man säger så..
Fast wesq kanske var lite oseriös och syftade på kärringpirre-däcken :).
Mja, NSRen är ju 2t.. Å CBR 125an är 4t.. Lär gå ganska slött :P
och sen finns det inga pluggar i CBRen.. Den är "ostrypt" orginal (typ 12 brutala hästar ^^ ) :P
NSRen ostrypt ligger runt 25+ hk, tror jag..
ush cbr är fan fulaste 125an som finns.
det blir nog en ktm 125exc för mig till vår/sommaren (får börja övningsköra i april)
Citerar larssa
ush cbr är fan fulaste 125an som finns.
det blir nog en ktm 125exc för mig till vår/sommaren (får börja övningsköra i april)
Word på den! (H) Synd bara att 125 exc är så jävla ovanlig :( Och ny kostar den 68 k, med motard kit blir det över 80k.. För vad jag anser är en leksak :|
men då köper man sig en beggad typ 01-02a för 25 lax typ och skiter i SM kitt (förutom man man hittar nåt billigt) sen trimmar man den och kan leka i cross spåren också :)
Citerar andreas_derbilimited
cbr:en gör väl inte 160 ostrypt. För min polares racehoj(prorace-rs50) drar hans brors cbr i fjärde fäxeln. :mellow:
Som _Nille_ sa, cbr har inga pluggar och dessutom är den 4-takt..
Så SJÄLVKLART går den inte 160 orginal..
4t 125or är slöa.
Citerar piraus
4t 125or är slöa.
2t 125:or är heller inte värst mycket att hurra för.