Svar: DJ set mp3 till datorn (nybörjare)
Dom där enklare usb konsolerna fungerar förvånansvärt bra vad jag vet (har en själv fast annat märke).
Tycker alla dom billigare har precis samma funktioner, och man kommer långt med dom, förutsatt att du har ett bra mixerprogram på datorn som tex traktor3. Väldigt lätt att få det att låta bra också, men går verkligen att inte jämföra med "the real deal" som tex pioneer.
Citerar Nelson;3157767
Dom där enklare usb konsolerna fungerar förvånansvärt bra vad jag vet (har en själv fast annat märke).
Tycker alla dom billigare har precis samma funktioner, och man kommer långt med dom, förutsatt att du har ett bra mixerprogram på datorn som tex traktor3. Väldigt lätt att få det att låta bra också, men går verkligen att inte jämföra med "the real deal" som tex pioneer.
Okej.. då den första för ca 1000kr har i stort sätt likadana saker som den som kostar 3000kr (om man har samma program på båda?):happy:
Tror inte riktigt detta är rätt forum att posta på, finns kanske någon, men inte många här som kommer med ett vettigt svar.
Är inte så jättebra på det själv, men ställ frågan på djportal.nu så ska du få lite bättre svar =)
Citerar Rupen94;3157771
Okej.. då den första för ca 1000kr har i stort sätt likadana saker som den som kostar 3000kr (om man har samma program på båda?):happy:
Nja det skulle jag inte direkt kunna påstå, men väldigt lika ialafall :)
Kolla med den lokala fritidsgården om dom har dj grejer att låna. Spela skivor e roligare än MP3 :) ( Och det är graaaatis och oftast bättre grejer )