Visa erat datorskrivbord. - Laddar...

1. 08:28 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Visa erat Datorskrivbord.

Forum Övrigt Datorer & teknik
  1. Profil
  2. ExXe
    Kön: Kille
    Bor: Bondeland
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 24:e jun 06
    Tid: 21:59
    Svar: 4117
    Visningar: 109147

Visa erat Datorskrivbord

Här kan man som topic posta bilder på sitt skrivbord på datorn för att ge andra tips och ideer på vad man kan ha som bakgrund osv.

:)

Får väl börja

Hur man gör:

1. Tryck på prt scr (Print Screen) Brukar finnas lite ovanför Deleteknappen.

2. Klistra in i paint.

3. Spara som. Väl jpeg. som filformat.

4. Ladda upp på valfri sida. Tex tinypic.com.

HUR MAN FÅR EN TV-GUIDE!!

Citerar Robin_DRD

Ladda ner det här programmet Tuba-Tv

I rarfilen som du får, så ligger det en mapp som heter "Tuba-Tv", den mappen drar du över till ett lämpligt ställe t.ex. C:\Program. Sen lägger du bara en genväg till .exe filen som finns i Tuba-Tv mappen. Vill du att tv guiden ska starta när du startar windows, så lägger du bara genvägen i "Autostart".

När du har öppnat "Tuba-Tv" så får du upp en liten ikon i starfältet, nere til höger, högerklicka på den så kan du välja färg, genomskinlighet och vilka kanaler du vill se.

10:e maj 10Koniz Koniz

Svar: Visa erat Datorskrivbord

Citerar LinusM;3276343
Lilla gubben? Ska det komma från den taniga juden?

Kartellen, försöker låta som komersiell amerikansk hiphop. En av killarna påstår sig ha varit delaktig i arlandarånet, thaat's gangstaah!
Seriöst, när du väl förstår skillnaden på "hiphop" och hiphop kommer du tycka att det är så jävla pinsamt.

haha tanig, vem fan är det som är tanig? och nej jag är inte jude, helsvenne med svenska föräldrar, mor och farföräldrar osvosv. 100% svensk oavsett om du tror det eller ej. gå och lek med dina systrar eller nåt vafan, du gör bara bort dig.

vet inte hur många gånger jag hört det där? det som ni kallar riktig hiphop, lyssnar jag likväl på som "fake" hiphop.

lyssnar på det som låter bra. varför vara så fast vid att bara lyssna på bara en sorts stil? :)

nu ska jag inte skriva mer här, ha ett bra liv!
10:e maj 10buseN buseN 24

Citerar LinusM;3276343
Lilla gubben? Ska det komma från den taniga juden?

Kartellen, försöker låta som komersiell amerikansk hiphop. En av killarna påstår sig ha varit delaktig i arlandarånet, thaat's gangstaah!
Seriöst, när du väl förstår skillnaden på "hiphop" och hiphop kommer du tycka att det är så jävla pinsamt.

Om vi vänder på det, vad är äkta hiphop? Själv stilen innefattar väll allt som innehåller ett beat, en text samt stilen på hur de sjunger?

Ont.

Icke ikonlöst, icke högupplöst samt ingen hyperdator, men den fungerar.

10:e maj 10LinusM LinusM 23

Citerar Koniz;3276352
haha tanig, vem fan är det som är tanig? och nej jag är inte jude, helsvenne med svenska föräldrar, mor och farföräldrar osvosv. 100% svensk oavsett om du tror det eller ej. gå och lek med dina systrar eller nåt vafan, du gör bara bort dig.

vet inte hur många gånger jag hört det där? det som ni kallar riktig hiphop, lyssnar jag likväl på som "fake" hiphop.

lyssnar på det som låter bra. varför vara så fast vid att bara lyssna på bara en sorts stil? :)

nu ska jag inte skriva mer här, ha ett bra liv!

Oj, sry. Trodde det var en tvättäkta judenäsa du besatt.
Jag må ha varit tanig, men efter snart 1 års gymmande tror jag du skulle ändra din åsikt.

Visst, man lyssnar på det man tycker låter bra. Tycker bara inte att din attityd matchar det du har att komma med.
Detsamma!

Edit:

Citerar buseN;3276366
Om vi vänder på det, vad är äkta hiphop? Själv stilen innefattar väll allt som innehåller ett beat, en text samt stilen på hur de sjunger?

Jo visst, men om man ser tillbaka på vad hiphop var och var den är nu när den har växt och blivigt otroligt komersiell kan jag inte förstå hur man kan lyssna på det nya, när det fortfarande finns en hel del kvar som inte rappar om pengar, horor och bilar.
Sen skulle jag säga att "min" hiphop är mer äkta eftersom den är vad hiphop var förr. Det nya är något helt annat.

Svårt att förklara men som sagt man lyssnar på det man tycker låter bra, tycker bara att koniz attityd är fel.
10:e maj 10pmelender pmelender 25

10:e maj 10siiimooon siiimooon 23

10:e maj 10|Edvin| |Edvin| 23
Lite sommarglädje nu! :D

10:e maj 10OffSpring OffSpring 24

Citerar |Edvin|;3276912
Lite sommarglädje nu! :D

Cleant och snyggt!