Citerar Robin_DRD
Ladda ner det här programmet Tuba-Tv
I rarfilen som du får, så ligger det en mapp som heter "Tuba-Tv", den mappen drar du över till ett lämpligt ställe t.ex. C:\Program. Sen lägger du bara en genväg till .exe filen som finns i Tuba-Tv mappen. Vill du att tv guiden ska starta när du startar windows, så lägger du bara genvägen i "Autostart".
När du har öppnat "Tuba-Tv" så får du upp en liten ikon i starfältet, nere til höger, högerklicka på den så kan du välja färg, genomskinlighet och vilka kanaler du vill se.
Citerar LinusM;3276343
Lilla gubben? Ska det komma från den taniga juden?
Kartellen, försöker låta som komersiell amerikansk hiphop. En av killarna påstår sig ha varit delaktig i arlandarånet, thaat's gangstaah!
Seriöst, när du väl förstår skillnaden på "hiphop" och hiphop kommer du tycka att det är så jävla pinsamt.
Citerar LinusM;3276343
Lilla gubben? Ska det komma från den taniga juden?
Kartellen, försöker låta som komersiell amerikansk hiphop. En av killarna påstår sig ha varit delaktig i arlandarånet, thaat's gangstaah!
Seriöst, när du väl förstår skillnaden på "hiphop" och hiphop kommer du tycka att det är så jävla pinsamt.
Citerar Koniz;3276352
haha tanig, vem fan är det som är tanig? och nej jag är inte jude, helsvenne med svenska föräldrar, mor och farföräldrar osvosv. 100% svensk oavsett om du tror det eller ej. gå och lek med dina systrar eller nåt vafan, du gör bara bort dig.
vet inte hur många gånger jag hört det där? det som ni kallar riktig hiphop, lyssnar jag likväl på som "fake" hiphop.
lyssnar på det som låter bra. varför vara så fast vid att bara lyssna på bara en sorts stil? :)
nu ska jag inte skriva mer här, ha ett bra liv!
Citerar buseN;3276366
Om vi vänder på det, vad är äkta hiphop? Själv stilen innefattar väll allt som innehåller ett beat, en text samt stilen på hur de sjunger?
Citerar |Edvin|;3276912
Lite sommarglädje nu! :D