Svar: Mobiltråden
Alla dessa Tråden-trådar...
jaja, eftersom den redan är skapad så kan jag väll passa på att ställa en fråga :)
Jag ska nu köpa ny mobil efter ett tags funderande. Jag ska inte köpa någon som kostar över 2000 iaf.
Det jag är ute efter är någon slitstark sak som håller.
Det spelar ingen roll ifall den har kamera eller inte, bra kamera har jag och jag använder aldrig mobilkameran ändå. Så massa löjliga finesser kan jag vara utan :)
Prisklassen ska vara mellan 0-1500kr.
//Peter
Citerar Beta power
jaja, klaga inte och håll dig till topic så får moderatorerna sköta det här. De kan!
Någon som kan komma med förslag på en prisvärd mobil?
Citerar Beta power
Hellre en tråd med alla problem i än att 100 personer gör 100 olika trådar!:happy:
Citerar flurre
jaja, klaga inte och håll dig till topic så får moderatorerna sköta det här. De kan!
Någon som kan komma med förslag på en prisvärd mobil?
Är det så konstigt att man klagar? Nej, det är det inte eftersom i princip varenda nyskapad tråd i övrigt-delen är en "tråden-tråden"...
31:a okt 06
PnE 21
Nån som har hittat där man kan beställa nytt skal på sin z800i telefon (tre) ? I butiken här säger dom man ska in på tre.se och klicka runt, hittar inget :S
Köpte en Sony-Ericsson w710i i helgen som jag är väldigt nöjd med.
Jag har en w800i! Nån som vill ta på mig?! ;)
Har en w900i.
Tycker den är skit bra allt funkar har bra minne och ALLT.
Någon som vet var det finns billiga minneskort?
Roligt att vissa gillar tråden iaff! men nu för tiden kan man knappt starta en tråd utan att det blir ett jävla gnäll.. men ontopic: Jag har en k750i som jag är redigt nöjd med. Jag har haft den i 1år nu och jag har inte haft några problem förutom att joysticken blev seg efter typ 8mån. Men nu har jag ledsnat lite på den och ska förmodligen köpa en w850i som jag tycker verkar ball.
Citerar PnE
Nån som har hittat där man kan beställa nytt skal på sin z800i telefon (tre) ? I butiken här säger dom man ska in på tre.se och klicka runt, hittar inget :S
www.gsmteknik.se har, jag beställde skal till min mobil där.
Har en sonyericsson Z520i.
Funkar klockrent och är väldigt nöjd med den!
Det är en äkta moppe pöjks dröm då den har 14st innbyggda dioder ^^ :happy:
Citerar andrinho
Köpte en Sony-Ericsson w710i i helgen som jag är väldigt nöjd med.
Är riktigt sugen på en sådan!
Har en K750i nu.
Hur är lurarna? känns som att man ska krossa dom så fort man lägger ner dom i fickan:huh:
Citerar addie
Är riktigt sugen på en sådan!
Har en K750i nu.
Hur är lurarna? känns som att man ska krossa dom så fort man lägger ner dom i fickan:huh:
Om det är hörlurarna du menar så är dem fula och obekväma enligt mig, så jag har aldrig använt dem. :)
31:a okt 06
PnE 21
Citerar tinkyvinky_
www.gsmteknik.se har, jag beställde skal till min mobil där.
Kan man skicka in sin tre telefon där? Eller blir tanterna o gubbarna på tre griniga och kastar ägg på mej då? :hmm: