Har vi nån som håller på med extremsport här?[ nu även en skräpfilm från första snön] - Laddar...

1. 01:16 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Har vi nån som håller på med extremsport här?[ nu även ...

Forum Övrigt Film & Musik
  1. Profil
  2. Jonas.E
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 2:a sep 05
    Tid: 17:41
    Svar: 77
    Visningar: 2018

Har vi nån som håller på med extremsport här nu även en skräpfilm från första snön

Hej, tänkte att de kunde vara kul o snacka lite extrem sport om det finns något intresse för det här.. Kan va skateboard snowboard skidor downhill.. eller var skit som helst som är kul och inte har med bollar o göra..

Själv åker jag mycket skidor, åker mest backcountry och endel park.. men även skog.. det är grymt kul åker på ett par salomon teneighty, ett par goa lagg som funkar mkt bra offpist , men går även o carva lite i pisten med dom..

men nu när det inte finns nån snö så cyklar jag en hel del och gör massa andra saker..surfar,och skatear b.la.. va uppe en vecka i idre nu för ett tag sen och cyklade , men även paddlade fors, samt hoppade klippor mycket kul faktiskt..

skriv va ni gillar för extrem sporter och va ni kör på för grejjer så kan de kanske bli en trevlig tråd för oss som gillar extremsport..

Mvh Jonas

EDIT: Ett litet sommarklipp Filmen

Lägger upp en liten film till dock en skräpfilm igen:D men iaf jag tycker sånt är kul. .de var från i vintras när den första snön kom film
3:e jul 09Melleeeeee besvarar Har vi nån som håller på med extremsport här  nu även en skräpfilm från första snön Melleeeeee 19

Svar: Har vi nån som håller på med extremsport här nu även en skräpfilm från första snön

jag åker skidor, och jag cyklar bmx.:)
langar klipp när.. nån har filmat mig?:D
3:e jul 09Älex besvarar Har vi nån som håller på med extremsport här  nu även en skräpfilm från första snön Älex

Svar: Har vi nån som håller på med extremsport här nu även en skräpfilm från första snön

Citerar Parden;2807112
Att du ens orkar påpeka det.

men att du ens orka på peka att han på peka det?:O:zzz: