Svar: Filmtråden
Tips på bra komedi? :)
Citerar Mrpalmer;3265385
Tips på bra komedi? :)
Step Brothers
I Love You, Man
Sommaren med Göran
Superbad
Pineapple Express
Knocked Up
Laddat vapen
Några iaf :)
Citerar summertime;3265465
Step Brothers
I Love You, Man
Sommaren med Göran
Superbad
Pineapple Express
Knocked Up
Laddat vapen
Några iaf :)
Även The Hangover är ju grymt bra! ;)
Flykten från sobibor är bra, ska troligen kolla på den idag :)
Såg Iron Man 2 igår på premiären, tyckte den var riktigt bra :)
Såg nyss Donnie Darko. En psykisk thriller om en deprimerad tonåring som besitter ett schizofrent beteende och ser saker i syne. Inte nog med att jag själv känner mig relativt förvirrad och desorienterad för stunden, samt drabbas av diverse ångestattacker till och från, för att sedan se en sådan film är inte bra för huvudet.
Filmen i sig var djup, bra skådisar och väl genomtänkt. Men huruvida det påverkar en ångestfylld person kan diskuteras. Se den gärna, men inte när du är deprimerad. Jag blev rädd inombords när jag såg den nu, så se den med varsamhet.
Citerar buseN;3274497
Såg nyss Donnie Darko. En psykisk thriller om en deprimerad tonåring som besitter ett schizofrent beteende och ser saker i syne. Inte nog med att jag själv känner mig relativt förvirrad och desorienterad för stunden, samt drabbas av diverse ångestattacker till och från, för att sedan se en sådan film är inte bra för huvudet.
Filmen i sig var djup, bra skådisar och väl genomtänkt. Men huruvida det påverkar en ångestfylld person kan diskuteras. Se den gärna, men inte när du är deprimerad. Jag blev rädd inombords när jag såg den nu, så se den med varsamhet.
Word up! sjukt bra film... Låten i slutet är underbar :)
Såg Gudfadern i natt:P
Lätt bästa citatet: "I'm gonna make him an offer he can't refuse":naughty:
För övrigt en mycket bra film, får bli del två idag:)
Söker en ganska gammal film där det handlar om två personen, den ena är blind den andra är döv. Så leder de varann typ.
Citerar Buddha;3274755
Söker en ganska gammal film där det handlar om två personen, den ena är blind den andra är döv. Så leder de varann typ.
är det den? "See No Evil, Hear No Evil" på svenska heter den "hör upp, blindstyre!"
Vad för filmer tipsas som är djupa, depressiva eller åtminstone otroligt sorliga. Bra skådisar osv är en självklarthet.
Filmer som liknar Crash, The Klass, Titanic, Requiem for a dream, Deep Impact osv.