Hjälp med att hitta den ultimataste skräckfilmen som har gjorts!! - Laddar...

1. 01:22 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Hjälp med att hitta den ultimataste skräckfilmen som ha...

Forum Övrigt Film & Musik
  1. Profil
  2. _Smith
    Kön: Kille
    Bor: Lidköping
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 26:e jun 07
    Tid: 16:11
    Svar: 94
    Visningar: 1702

Hjälp med att hitta den ultimataste skräckfilmen som har gjorts!!

Filmtips-trådenär så seg så jalägger upp min fråga här.

Killar nu behöver ja eran hjälp. Det kommer typ 7 brudar till mig för det är filmkväll hemma hos mig. Har en sån där bioduk och skit :)

Då behöver ja hjälp med att hitta den ultimataste skräckfilmen som har gjorts :D för att skräma skiten ur tjejerna (H) Alltså en Skräckfilm som man hoppar tilloch blir rädd, inte en sån film som man bara blir äcklad av om ni förstår mig :) det får va lite äckligt men mest så man hoppar till och blir rädd.

Kom helst med förslag på nya filmer elr okända . ta vilka ni vill bara dom är läskiga :happy:

Hjälp mig nu gubbar !!

/ Smith ^ .
19:e apr 09Maxiponken^ besvarar Hjälp med att hitta den ultimataste skräckfilmen som har gjorts!! Maxiponken^ 18

Svar: Hjälp med att hitta den ultimataste skräckfilmen som har gjorts!!

En polare sa att äckligast/läskigaste filmen han sett var Death Silence men ja har inte sett den så :)
19:e apr 09chr1lle besvarar Hjälp med att hitta den ultimataste skräckfilmen som har gjorts!! chr1lle

Vilken jävla bump! Tror du att han fortfarande behöver hjälp?
19:e apr 09Maxiponken^ besvarar Hjälp med att hitta den ultimataste skräckfilmen som har gjorts!! Maxiponken^ 18

Citerar linkkan;1169229
Denna tråd ska deffinitift hållas vid liv:D

Citerar chr1lle;2643736
Vilken jävla bump! Tror du att han fortfarande behöver hjälp?

Pfff, kan väl vara kul och hitta läskiga filmer?
Btw, ni klagar när folk gör nya trådar utan att söka, så klaga inte när folk söker och bumpar?:)
19:e apr 09mrx_squarepants besvarar Hjälp med att hitta den ultimataste skräckfilmen som har gjorts!! mrx_squarepants

Citerar Maxiponken^;2643776
Pfff, kan väl vara kul och hitta läskiga filmer?
Btw, ni klagar när folk gör nya trådar utan att söka, så klaga inte när folk söker och bumpar?:)

Precis, det är en ganska universal tråd, som fler än trådskaparen kan ta nytta av :P

Ont, så är the hills have eyes ganska läbbig.