Halloj! :) gjort en nissan gt-r nu, kommentera o ge kritik!:happy:
Original:
Modd:
Gjorde fälgarna lite mörkare så dom passar lite bättre in i bilden :P:
Det jag gjort:
*Borttagning av olika saker för att göra den mer clean
*Kolfiber på vinge och tak
*Fälgar
*Sänkt
*Tonade rutor
*Ny bakgrund
tror det var allt :)
Kommentera om du tittat!
Svar: Nissan GT-R
snygg !:)
Citerar mackus;3236401
snygg !:)
tack :) den här vart jag faktiskt rätt nöjd över, dock ser jag nu när jag inte är lika trött att fälgarna vart lite udda :P
awesome.
Citerar sbl7;3236505
awesome.
tackar :)
Ser fint ut med alla ideer!:) men jag har lite saker att kritisera. Först och främst så fälgarna ser lite väl ljusa ut, precis som att dem kommer från en bild där det e mycket sol ljus och på denna bakgrunden är det knappt nåt, dem är litegrann ur perspektiv men inget stort problem, sen till det att du har brushat igen hela bak luckan, det ser bra ut, men du borde brushat igen alla sträck efter den istället för att bara ta dem där bak och du skulle använt en mörkare nyans :) nu till kofibret, det är alldeles för ljust, testa att mörka ner taket och vingen sen lägger du kolfiber lagrets blening mode på overlay:) men alla ideer och så gillar jag, fortsätt pumpa up moddar !!;)
Citerar tomiii;3237651
Ser fint ut med alla ideer!:) men jag har lite saker att kritisera. Först och främst så fälgarna ser lite väl ljusa ut, precis som att dem kommer från en bild där det e mycket sol ljus och på denna bakgrunden är det knappt nåt, dem är litegrann ur perspektiv men inget stort problem, sen till det att du har brushat igen hela bak luckan, det ser bra ut, men du borde brushat igen alla sträck efter den istället för att bara ta dem där bak och du skulle använt en mörkare nyans :) nu till kofibret, det är alldeles för ljust, testa att mörka ner taket och vingen sen lägger du kolfiber lagrets blening mode på overlay:) men alla ideer och så gillar jag, fortsätt pumpa up moddar !!;)
okej tack :)
rätt fräsch:)
Citerar Hall3n;3237945
rätt fräsch:)
tack :)
Det ser bra ut, jag tycker dock att det är lite konstigt med den djupaste fälgen fram. :)
Citerar minimalist;3238118
Det ser bra ut, jag tycker dock att det är lite konstigt med den djupaste fälgen fram. :)
Mjo fälgarna vart udda inte bara pga det utan med ljuset oxå^^ skulle kunna sätta på nya fälgar på den om så önskas :P
EDIT: Tack :)
Jag tyckte det vart sjukt snyggt, detta är även en av mina favorit bilar
Citerar Biffen79;3245123
Jag tyckte det vart sjukt snyggt, detta är även en av mina favorit bilar
Tack :)