2fast4race neos - Laddar...

1. 01:31 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

2Fast4Race Neos

Forum Övrigt Grafik & Retuch
  1. Profil
  2. ArvidsZon
    Kön: Kille
    Bor: Kilafors
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 9:e apr 10
    Tid: 17:47
    Svar: 35
    Visningar: 635

2Fast4Race Neos

ORG:
Spoiler

MODD:

19:e apr 10ArvidsZon besvarar 2Fast4Race Neos ArvidsZon 19

Svar: 2Fast4Race Neos

Citerar SpeedFighter;3249541

Hur i helvete gjorde du Monster märket EXAKT LIKADANT!?

har ritat monster märket några gånger, och man kan även använda rutsystemet.
20:e apr 10tomiii besvarar 2Fast4Race Neos tomiii

Citerar ArvidsZon;3250320
har ritat monster märket några gånger, och man kan även använda rutsystemet.

här är ju faktiskt ett väldigt bra bevis på att du har kalkerat bilderna, sen så hade jag annars vilja veta vilka bilder du använd att rita av om du nu inte har kalkerat, du måste ju ha haft någon sorts bild som du använt, så ladda upp dem bilderna du ritat av så kan vi ju jämföra där, personligen tror jag du har kalkat varenda bild, sen så ligger dem fel, detta är DATORREDIGERAT!:aplader:
20:e apr 10ArvidsZon besvarar 2Fast4Race Neos ArvidsZon 19

Citerar tomiii;3251717
här är ju faktiskt ett väldigt bra bevis på att du har kalkerat bilderna, sen så hade jag annars vilja veta vilka bilder du använd att rita av om du nu inte har kalkerat, du måste ju ha haft någon sorts bild som du använt, så ladda upp dem bilderna du ritat av så kan vi ju jämföra där, personligen tror jag du har kalkat varenda bild, sen så ligger dem fel, detta är DATORREDIGERAT!:aplader:

om du inte vet hur ett rutsystem går till så ritar man upp rutor över en hel bild.
och på pappret man ritar på, sen koncentrerar man sig på varje ruta för sig.
Jag la ju upp en datorredigerad bild som första post OM du inte såg det! :aplader:
20:e apr 10tomiii besvarar 2Fast4Race Neos tomiii

Citerar ArvidsZon;3251814
om du inte vet hur ett rutsystem går till så ritar man upp rutor över en hel bild.
och på pappret man ritar på, sen koncentrerar man sig på varje ruta för sig.
Jag la ju upp en datorredigerad bild som första post OM du inte såg det! :aplader:

haha så man kan lägga upp en dator redigerad tråd, sen en massa ritade bilder så räknas det fortfarande som datorredigerat?:hmm: aja, då lägger jag väll upp en modd och efter det fyller jag hela tråden med bilder på tårtor:aplader:
20:e apr 10ArvidsZon besvarar 2Fast4Race Neos ArvidsZon 19

gör det