Bytte moderkort och nu vill den inte starta, - Laddar...

1. 10:13 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Bytte moderkort och nu vill den inte starta,

Forum Övrigt Grafik & Retuch
  1. Profil
  2. Oskar_dtsm
    Kön: Kille
    Bor: Valdemarsvik
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 15:e nov 06
    Tid: 21:05
    Svar: 18
    Visningar: 468

Bytte moderkort och nu vill den inte starta

Tjo . Det va så att mitt modebord gick sönder så ja fick inte ngn bild . Så nu har ja ett nytt som fungerar men datorn hoppar inte riktigt igång den kommer till ett läge där mn får välja (starta windows normalt) (starta windows med felsäkert läge) och det spelar ingen roll vad man trycker på av dem . Den startar bara om o hamnar på samma läge.

Med modekortet fick jag med en Cd-skiva. Undrar om man måste installera ett modekort o hur ska ja göra då osv, Eller om ja behöver trycka några/någon knapp eller någe. MVH OSKAR
16:e nov 06cemo cemo 27

Svar: Bytte moderkort och nu vill den inte starta

Citerar Oskar_dtsm
Om du nu är så kåt på att photoshopa min dator så får du det!

Kåt:
Sexuell upphetsning innebär att människan mentalt och kroppsligt förbereder sig för samlag.

Kanske fel ställe att använda ordet KÅT?
Sen så har jag aldrig nämnt att JAG vill photoshopa din dator. Men iaf, nästa gång, sök innan du skapar en tråd. Jag tycker att JaZids guide är hur fin som helst. Kanske borde ta en titt i den? :)
17:e nov 06p3rss0n p3rss0n 26

Kåt:
Sexuell upphetsning innebär att människan mentalt och kroppsligt förbereder sig för samlag.

Kanske fel ställe att använda ordet KÅT?
Sen så har jag aldrig nämnt att JAG vill photoshopa din dator. Men iaf, nästa gång, sök innan du skapar en tråd. Jag tycker att JaZids guide är hur fin som helst. Kanske borde ta en titt i den? :)

*host*
17:e nov 06xOr xOr 42
Formatera, in med nytt OS och WOILA!