Citerar JeppeN;2317257
Hej! Vet att en sån här tråd har varit uppe förut men då iTouch har så otroligt många funktioner så får den IMO inte plats i någon annan tråd. Kan låsas om någon modd misstycker.
Till iPoden, började leka för ett tag sedan och lyckades lista ut hur man lägger in .pdf filer osv så man kan läsa i iPoden, UTMÄRKT medel om du sitter på bussen och ska plugga osv. Grymmt skönt.
Kan även visa hur man gör för att lägga in musik osv utan att använda sig av itunes.
NES emulator för att kunna lira ALLA nes spel någonsin:D
Ös på med tips, finns oändligt när man börjar forska lite i modulen!
Citerar Ransom_;2317261
Fin tråd! :)
Oooh, jag vill ha en! Vad går en på? :)
Citerar Buddha;2317263
Har du generation 1 eller 2?
Om du har 1:an, är den jailbreakad? :)
Jag själv har gen 2. Grym grej faktiskt.
Citerar JeppeN;2317267
Vet faktiskt inte vad priset ligger på just nu, men när jag köpte min för ca 6 månader sedan så gick det på 2300, vilket inte är så farligt:) (8gb)
Jag har generation 1, men 2an har väl microfon?
Citerar Ragg;2317268
Touch är grymma! Har en 8gb, det räcker för mig. Är sugen på att jailbreaka men jag skiter i det så länge som jag har garanti kvar :).
Citerar William^;2317286
Vad är jailbreak?;)
Citerar Buddha;2317289
Man typ "låser" upp podden. Du kan göra nästan vad som helst med den sen.
Citerar JeppeN;2317290
Lirar super mario bros 3, Turtles osv som man lirade på gamla NES nu
Ett tips är att tanka "Tap Tap Revolution" om ni har jailbreakat, finns i installer. Grymmt :)
Citerar Strutsen91;2317299
Kan man ta bort sin uppdate 2.0? den som kostar 75kr, (vill ta bort den eftersom, den jag har nu är till Iphone, det gör att jag inte kan använda alla App till min touch..)
Citerar Buddha;2317302
Vad har du för generation?
Citerar Strutsen91;2317311
Jag har första generationen.. Ipod t 8gb :naughty: