Piercing tråden - Laddar...

1. 13:38 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Piercing tråden

Forum Övrigt Övrigt
  1. Profil
  2. zozex
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 26:e jul 05
    Tid: 02:14
    Svar: 2084
    Visningar: 35881

Piercing tråden

Här kan vi snacka om piercingar..Är du piercad? Vart? Undrar du nått om just piercingar??
Jag e piercad i underläppen och i ögonbrynet..Kommer bild om nån dag

MVH//Tobbe
26:e jul 05N0lla besvarar Piercing tråden N0lla 23

Svar: Piercing tråden

Jag var piercad i tungan förut.. men bara i 1 månad eller nåt :D en polare gjorde det på mig så det sket sig :P

Ha d gött // Jonas
26:e jul 05FjellneR besvarar Piercing tråden FjellneR 24

Ännu en "tråden" tråd..

Men nu när den ändå är uppe kan jag passa på..

Har lite funderingar då flickvänen ska pierca tungan.
Hur lång tid är tungan svullen?
Har för mig att när en tjejkompis pierca underläppen skulle hon vara väldigt försiktig med att inte dricka ur t ex någon annans läsk,hon kunde inte hångla med nån eller nått sånt,är det likadant med tungpiercing?

Vore väldigt tacksam för svar =)

Mvh//Jonas
26:e jul 05Fermie besvarar Piercing tråden Fermie 24

Citerar FjellneR
Ännu en "tråden" tråd..

Har för mig att när en tjejkompis pierca underläppen skulle hon vara väldigt försiktig med att inte dricka ur t ex någon annans läsk,hon kunde inte hångla med nån eller nått sånt,är det likadant med tungpiercing?

Mvh//Jonas

Jag tror du måste vänta med att hångla med henne i två veckor, för min kompis gjorde hål i tungan, då tog det två veckor innan hon kunde göra något :D , hon sa att det gjorde väldigt ont, Hon kunde knappt käka.
26:e jul 05$kutten besvarar Piercing tråden $kutten 22

tjenare grabbs. Funtar på att pierca ögonbrynet. Någon som har erfarenhet utav de? Gör de ont lätt att de blir infecterat? :hmm:
26:e jul 05Bewra besvarar Piercing tråden Bewra 22

Citerar Skutten_89
tjenare grabbs. Funtar på att pierca ögonbrynet. Någon som har erfarenhet utav de? Gör de ont lätt att de blir infecterat? :hmm:

Jag har piercing i ögonbrynet och kan säga att för mig tog det rättså ont att göra det. Har man otur kan man tillochmed svimma.
Har aldrig fått det infekterat och gjorde det i i början av december förra året.
Låt bara bli att peta på det dom två första veckorna så är det nog lungt.
26:e jul 05FjellneR besvarar Piercing tråden FjellneR 24

Citerar Fermie
Jag tror du måste vänta med att hångla med henne i två veckor, för min kompis gjorde hål i tungan, då tog det två veckor innan hon kunde göra något :D , hon sa att det gjorde väldigt ont, Hon kunde knappt käka.

*Suck* :mad:
Men tack för svaret :)

Mvh//Jonas
26:e jul 05zozex besvarar Piercing tråden zozex

Citerar Skutten_89

'

Jag tyckte det kändes som att göra hål i örat..Men rengör du det bra så blire nog bra ska du se
26:e jul 05axza besvarar Piercing tråden axza 23

Citerar FjellneR
Ännu en "tråden" tråd..

Mvh//Jonas

jag kan ju säga så här..

det tar ett bra tag innan det ens har börjat "AVsvullna".. det gör ruskigt ont i början, sedan känner du det inte när du satt i den riktiga nålen..

och att du inte få hångla med henne är ju inte sant.. klart du kan.. du behöver ju inte trycka till piercingen 20ggr om dock.. men det är ingenfara..
26:e jul 05Add3 besvarar Piercing tråden Add3 23

Har en ring i vänstra örat..

Funderar starkt på ögonbrynet men vet inte om jag vågar. :mellow:
26:e jul 05Tony besvarar Piercing tråden Tony 22

Har hål i båda öronen :)
26:e jul 05Tonimoppefix besvarar Piercing tråden Tonimoppefix 22

Citerar axza
jag kan ju säga så här..

det tar ett bra tag innan det ens har börjat "AVsvullna".. det gör ruskigt ont i början, sedan känner du det inte när du satt i den riktiga nålen..

och att du inte få hångla med henne är ju inte sant.. klart du kan.. du behöver ju inte trycka till piercingen 20ggr om dock.. men det är ingenfara..

Man kan ju göra annat ;)

Den som frågade om piercing i ögonbrynet. En polare gjorde, han var skakig som satan efter men de blev bra tillslut. Har för mig att han inte fick doppa huvudet i bassäng/hav/sjö de tre första veckorna. Lite synd då han gjorde de för 2 år sen och samtidigt var vi uppe i hans sommarstuga i Sandviken, och lillstugan som vi bodde i låg kanske 5 meter ifrån sjökantens början.
26:e jul 05Arfide besvarar Piercing tråden Arfide 23

Jag har i båda öronen och i tungan.
FjellneR, min tunga svullnade knappt ngt men lite ont gjorde det först, gjorde inte alls ont att göra det men lite efter så... Samt att man egentligen ska vänta 6 veckor innan oralkontakt. Jag bröt det efter en vecka... Tror inte det spelar så stor roll, bara man tvättar det ordentligt efteråt.

Nåväl, ska vi lägga upp bilder på piercingarna me?
26:e jul 05Timmy besvarar Piercing tråden Timmy 24

höger örat, höger ögonbryn, snart tungan
26:e jul 05Jokk besvarar Piercing tråden Jokk

Hade en stav i vänstra ögonbryn. Men den blev inflamerad och sen sprack skiten. :( Så har ett fett ärr och funderar på och göra en ny på samma ställe så ärret inte syns...
26:e jul 05Calpa besvarar Piercing tråden Calpa 21

min granne har tagit hål i tungan och i bröstvårtan :P sj är jag inte piercad nånstan men jag kan tänka mig att ta hål i örat