Här snackar vi tatueringar, bilder på tatueringar som skall göras eller är gjorda.
Kommentera andras tatueringar ovs. Pris och tid m.m
Gjorde min i Bulgarien, 525kronor kostade det där. Det tog 40minuter att "gadda" Mig
Min tatuering är gjord på höger vad.
Konturerna färdiga.
//Mohr
Svar: Tatuerings tråden
fan typ sån skulle jag vilja ha fasst med mitt namn eller nåt:D
Citerar navel
fan typ sån skulle jag vilja ha fasst med mitt namn eller nåt:D
Är jag inte helt ute och cyklar heter mohr just... mohr..
tror jag ska tatuera in en örn på högra axeln.
det lär ju bli bra väl?
Men sen var det ju det här med att jag tränar o om jag tränar "för mycket" så kan ju tatueringen dras ut väl?
Citerar Gecko
Är jag inte helt ute och cyklar heter mohr just... mohr..
Mohr heter just Tommie Mohr.
Jag vill ha en piratflagga med en döskalle på när jag blir stor :D :P
Citerar Lundin
Mohr heter just Tommie Mohr.
Hah hur visste du det :D.
Jo och mohr utalas "mår"
Är riktigt sugen på att göra en till gaddning. 3 kronor på vänster bröst eller något sådant.
Blir en tribal på ryggen snart för min del. Förhoppningsvis blir det bra
Vad kostade den om man får fråga? riktigt fet var den, kollade på ett kors som jag skulle haft på underarmen för några månader sedan, men det var vääldigt dyrt.
MVH
Skulle kosta ca. 2 tusenlappar att göra. Men gjorde den i bulgarien så kosta det 525kronor. om du läser i första inlägget så ser du.
Blir någon sorts tribal på höger axel för mig när jag blir lite äldre. Vill du inte att den ska spricka innan jag bulkat klart ;)
Hur är det? Alltså hur länge måste man avstå från träning, smörja in den osv?
Har funderat på typ nån stjärna på handen eller nått. Kanske skriva årtalet man är född på fingrarna (1990) ;)
Citerar Mohr
Hah hur visste du det :D.
Jo och mohr utalas "mår"
Är riktigt sugen på att göra en till gaddning. 3 kronor på vänster bröst eller något sådant.
Hade dig på msn förut,när du hade roxxen.xiTe @ 08scooter,remember me?
Topic: Kanske blir nån form av tribal på överarmen eller en taggtråd runtom.
Yeah, själv ska man oxå gadda sig. (H) Har inte bestämt mig för vad och vart bara, en sak är säker och det är att det _INTE_ blir någon tribal eller kinestecken eller nåt sånt där skit som är "inne" just nu.
"Ritar" troligtvis ett eget motiv eller tar nåt väldigt personligt. :)
Mvh.
Jag är sugen på en tärning som står på högkant på innerarmen, och så ska den ha en skugga, MYYS!
Ett tips för de som vill tatuera sig billigt är att uppsöka nån festival som nån tatuerare besöker.Tjejen och jag va på festival då hon tatuerade sig,vanligtvis hade den kostat över 1500 men hon fick den för 500 spänn.Festivalpris. :lol: