Svar: Victoria och Daniel ateralj-tråden
Håller fullständigt med JoHa.
Citerar Pimme;3276539
Haha, är du på riktigt eller?
Nej, han är tecknad :happy:
Citerar JoHa;3276487
Hah, nu blev det lite fel va?
---
Jag är republikan, så åt helvete med hela skiten säger jag. Avskaffa monarkin är något vi bör göra snarast.
säger inte att det är samma sak men så nära det går om man ska jämföra politiker från USA och Sverige
Citerar Tobiasss;3276095
+1
Kungahuset får mig att känna mig stolt
Knugen också? Kungahuset känns som utnyttjade jävlar för att staten ska kunna sprida sin propaganda.
Kungen är ju inget att hurra över, kan ju inte varken skriva eller läsa riktigt ; )
orka bry sig, låt dom hålla på bäst dom vill. tycker iaf att det är bättre att kungen får mina skattepengar än att någon somaliefamilj sitter i en lägenhet och lever på bidrag
Jaha så dom är vandrande reklampelare som visar bra vi har det här, jävligt dyr reklam.
Citerar Lpe_91;3276701
orka bry sig, låt dom hålla på bäst dom vill. tycker iaf att det är bättre att kungen får mina skattepengar än att någon somaliefamilj sitter i en lägenhet och lever på bidrag
Men nu råkar ju båda få det..
Citerar Svingen;3276704
Jaha så dom är vandrande reklampelare som visar bra vi har det här, jävligt dyr reklam.
Haha, det är sant. Fan, lägg pengarna på bättre skolmat eller något.
Citerar hence;3276754
Men nu råkar ju båda få det..
vet... men min poäng är att hellre ta bort alla kukinvandrare som inte gör något och dra in pengar där än att ta bort kungahuset :)
Citerar Lpe_91;3276765
vet... men min poäng är att hellre ta bort alla kukinvandrare som inte gör något och dra in pengar där än att ta bort kungahuset :)
Word som fucking fan, och jag skiter i om mahammed sitter hemma o blir pissed. Sluta våldta stackars tjejer på eriksdalsbadet och sluta sno våra cyklar! fuck.
Eller så gör vi både och, ut med invandrarna OCH kungahuset.. Då blir allt bra ska ni se...
Citerar StyleGuy;3277119
Eller så gör vi både och, ut med invandrarna OCH kungahuset.. Då blir allt bra ska ni se...
Anarki!