Stoppa polisens diskriminering mot childstore - Laddar...

1. 13:20 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Stoppa Polisens Diskriminering mot Childstore

Forum Övrigt Övrigt
  1. Profil
  2. walla jeg sver
    Kön: Kille
    Bor: Sthlm
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 10:e maj 10
    Tid: 13:13
    Svar: 9
    Visningar: 245
10:e maj 10summertime summertime 25

Svar: Stoppa Polisens Diskriminering mot Childstore

Tog och skrev under, fick alltid schyssta priser av han när jag cyklade så :D
10:e maj 10EdviN EdviN 23
Jag är inte med på facebook men vad har hänt?
10:e maj 10walla jeg sver walla jeg sver

Citerar EdviN;3276186
Jag är inte med på facebook men vad har hänt?

ang sprayburkar

Childstore är en affär som säljer cyklar och cykeltillbehör. Det är så det står i hyreskontraktet med fastighetsägaren.

I dagens cykelsamhälle finns det en stor målgrupp som gärna vill förändra sin cykel ofta. Ibland oftare än vad plånboken tillåter. Detta tog Johan och gänget på Child store till sig då de kom på den briljanta idén att saluföra sprayburkar till en billig peng. Burkarna fanns i alla möJliga kulörer och för den som snabbt och billig ville uppdatera sin hoj blev lyckan total. Flera av stadens konstnärer samt stora design och reklambyråer har även kunnat vända sig till Child store för ett unikt färgsortiment.

Polisen och Hyresvärden har nu beslutat att dessa burkar inte längre skall få säljas i Johans butik. Detta trots att brandmyndigheten godkänt den lagerplats som Johan och hans vänner byggt speciellt för färgen.
"-Detta arbete skall ni vara stolta över grabbar" Yttrade en brandinspektör under det andra besöket myndigheten gjorde.

Polisen och hyresvärden har trots brandmyndighetens godkännande tvingat Johan att sluta med det som var en storsäljare i butiken med motiveringen att "alla som handlar här är klottrare". Visa att du tror på den lilla mannens rätt att bedriva en laglig och fläckfri verksamhet. Det är inte ok att de med makt trycker ner på detta sätt
10:e maj 10LinusM LinusM 25
Har dessa namninsamlingar någonsin hjälpt?
10:e maj 10Woody Woody 26

Citerar LinusM;3276306

Undrar jag också.
10:e maj 10Pimme Pimme 25

Citerar LinusM;3276306

Frågan är; Vem fan bryr sig?
10:e maj 10Mattiasman90 Mattiasman90 29
Dom får väll vara nöjda med dom har jävla fattiga snorungar.

Lagen är lagen, och ibland måste man suga som om man fick betalt för det.
10:e maj 10mufflon mufflon 26
Buhu varför måste just jag följa lagen?
10:e maj 10hence hence
Svårt att läsa?

Detta trots att brandmyndigheten godkänt den lagerplats som Johan och hans vänner byggt speciellt för färgen.

Det är fan som om man skulle stänga stans Porscheaffär för allt handlar om fortkörning..