Kolvring till polini 70cc sport kolv! - Laddar...

1. 23:03 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Kolvring till polini 70cc sport kolv!

Forum Övrigt Övrigt
  1. Profil
  2. Santacruz
    Kön: Kille
    Bor: Hässelby
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 25:e okt 05
    Tid: 16:06
    Svar: 14
    Visningar: 243

Kolvring till polini 70cc sport kolv!

Var kan detta köpas? kan EJ importeras, om det inte går jädrigt fort, för jag måste ha det till helgen nu och om jag inte får det så säljer min fader mopeden för mig, och fråga inte varför och så vidare, svara bara på frågan, ni förstår säkert allvaret!

Alltså: Var kan en kolvring till en kolv som suttit på en 70cc sport cylinder från polini införskaffas?

Mvh simon
25:e okt 05malossi_sport besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! malossi_sport 22

Svar: Kolvring till polini 70cc sport kolv!

borde va samma som malossis sport?.. kolla www.lellesmc.se eller www.cykelkraft.se .. ligger halvnära sthlm så.. :) bara säga till dom att skynda sig lite.. men dra till cykelkraft.. dom ligger typ i sthlm så..
25:e okt 05Santacruz besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! Santacruz 22

Hurså , vet du att dessa butiker har malossi sport kolvens kolvringar inne på lager eller?
25:e okt 05H3dlund besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! H3dlund 21

Ring och hör med dem så får du reda på det ska du se. ;)
25:e okt 05Ralle besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! Ralle 22

Citerar Santacruz
Hurså , vet du att dessa butiker har malossi sport kolvens kolvringar inne på lager eller?

Du frågar?
25:e okt 05Nonamenoshame besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! Nonamenoshame

Jag tror percis som Malossi_sport att det finns på LellesMC.

/L00lo
25:e okt 05malossi_sport besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! malossi_sport 22

lellesmc e rätt sega.. men tjatar man å dom har i lager.. verkligen prata å säg att du MÅSTE ha d innan ett datum så fixar dom nog det...
25:e okt 05tSp besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! tSp 21

Ställer frågan du inte vill höra. :happy: Varför säljer dem moppen annars?

Åk runt till alla återförsäljare du hittar i telefonkatalogen och på internet. Någon borde ha. Annars finns det kanske någon på moppenet som har en.

//tSp
25:e okt 05Feedback besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! Feedback

Jag har en kolvring som ligger annars om de krisar.

kolla här nu va snäll feedback är :) erbjuder sig å sälja sin ring.. men e d 1 lr 2 du har feed...? för e d inte 2 ringar på sporten?
25:e okt 05Wijk besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! Wijk 22

Jag behöver också två ringar till min Malossi Sport 70cc cylle :D
Ingen som har några ringar över :naughty:
26:e okt 05Feedback besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! Feedback

Polini sport har två kolvringar, de är korrekt. Men jag har bara en kolvring som ligger då jag givit bort en annan. Annars har jag bara Polini EVO-ringar som skräpar. Och dem passar inte, alldeles för stora.

Jag vill ge dig ett BRA tips! :)
Ring till Bikecenter i Gävle. De har Polini på lager ofta och är generalagent.
26:e okt 05Keso besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! Keso 22

Jag kan verkligen inte hålla med dig om att bikecenter har bra lager. Dom har i princip aldrig något i lager.
Förövrigt beställer dom bara polini grejor en gång i månaden eller något sådant, dom tom varnade mig förut för att det var så segt.

Detta gäller alltså kolvringar till polini corsa...
26:e okt 05Feedback besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! Feedback

Det är iallafall min uppfattning om saken, beror givetvis på vad du ska ha för något också.

De gånger jag vänt mig till honom har det varit kanon! :)
26:e okt 05Santacruz besvarar Kolvring till polini 70cc sport kolv! Santacruz 22

Jag har redan en kolvring till den, behöver alltså bara en till! Vore ju asschysst om jag kunde åka till sollentuna och köpa feedbacks, istället för att behöva dra mig till någon affär! PM:a mig gärna, feedis!

EDIT: Föräldrarna lägger in moppen (på min bekostnad) till en närliggande mc verkstad om jag inte själv sätter på min cylinder som jag har , och detta måste jag göra innan lovet nu .. verkstaden tar 3600 svettiga kronor, och jag har redan allt jag behöver utom kolvringen :D
Så nu vet ni .. lite luddigt kanske men så ligger det till..