Svar: Hur ser man att en Canada Goose jacka är äkta?
Fejk?
kolla bara på pälsen.
Citerar moviN'
Fejk?
kolla bara på pälsen.
Vill du ha kvittot uppstoppat i munnen? Den e köpt på
Ski-Total i uppsala som du o jag bor i!
Aja, äkta var den inte HejHopp. Storleken skrivs med 2XS / 2TP och massor med annat. Sedan är snölåset endast kardeborrband på en äkta! ;)
Citerar HejHopp
Här är min, och de är org.
Inte org. Helt klart fake. :lol:
Otur där HejHopp:lol
Är det lika vanligt me oäkta gås västar? Vad är det isf man ska kolla på så man inte köper en fejk.?
Nån som vet någon affär som säljer ÄKTA gås grejjer i sthlm?
EDIT: Canada Goose västarna som zoovillage.com säljer har nån en aning om dom är äkta eller ej?
Citerar Robin_DRD
Otur där HejHopp:lol
Är det lika vanligt me oäkta gås västar? Vad är det isf man ska kolla på så man inte köper en fejk.?
Nån som vet någon affär som säljer ÄKTA gås grejjer i sthlm?
Naturkompaniet :happy:.
Citerar Gurlie
Naturkompaniet :happy:.
Okej:)
Vill ju inte köpa en fejk:P
Nån som vet något om zoovillage?
//MVH
Zoovillage som är väletablerat företag säljer inte fejkade Goose!
Sen säljer NK Canada Goose vad jag vet!
här kommer då 2 bilder på min helt äkta fejk från china för 300kr :P
märket lägg märke till löven
RobbaN- nice fake :D
man ser lätt om den e falsk om man ser den i verkligehet :P bara känna å klämma lite på den!
ok får lämna tillbaka den då, för jag har 1 års garanti. tack för hjälpen gott folk :dry:
4:e feb 06
Fyf 21
Kom på en sak. Om du ska köpa beggat så kan du ju allti fråga om dom har kvitto för de sparar de flesta mäniskor som köper en jacka för 6k
Det finns ett mycket enkelt sätt att märka det på, nämligen pälsen. Man behöver knappast känna på den för att se om den är fejk eller ej.
Eftersom Gåsarna använder sig av prärievarg har jag för mig?! Ser inte alla pälsar likadana ut, dock är det _alltid_ fluffiga.
Sen har kopior nästan alltid en mörk päls, medans orginalen har ljusare, ibland t.om. vit aktiga, dock aldrig vita.
Om man har sett en äkta någon gång kommer man enkelt att urskilja en fake på pälsen.
Naturkompaniet säljer längre inte!
Red-Devil & NK Sport & Fritid är de två med schyst sortiment. Angående fake-västar har jag nog aldrig sett någon då de inte är de lönsammaste att kopiera. En väst går på 1900:-
Men samma visa gäller där, kontrollera materialet, knappar, blixtlås. Teflonmaterialet är ALLTID åt de 'matta' hållet, inte glansigt!
Hoppas du har fått veta tillräckligt. Om inte annat, så släng iväg ett PM kan jag svara på de mesta om detta. ;)
Mvh. Nicklas