A-traktor/epa tråden. allt från bilder, hjälp stylingtips och ljud m.m. - Laddar...

1. 09:19 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

a-traktor/epa tråden. allt från bilder, hjälp stylingti...

Forum Övrigt Övrigt
  1. Profil
  2. Battie
    Kön: Kille
    Bor: Stockholm
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 30:e maj 06
    Tid: 14:50
    Svar: 36
    Visningar: 642

a-traktor epa tråden allt från bilder hjälp stylingtips och ljud m m

Tja Tänkte lägga upp en a-traktor/epa tråd för dom som vill snacka lite om d å vilka som ska köpa d efter moppe. kanske behöver hjälp eller ngt. Kul om dom som har också kan lägga upp bilder på sina. här kan ni även snacka lite ljud å trim. samt tips till dom som ska bygga om bil till a-traktor. :)
Denna tråd är låst
31:a maj 06Battie besvarar a-traktor epa tråden  allt från bilder  hjälp stylingtips och ljud m m Battie 21

Svar: a-traktor epa tråden allt från bilder hjälp stylingtips och ljud m m

duetter e lite balla men inte riktigt min smak gillar mer 240/740/760 m.m. sen en a-traktor som skulle vara kul å ha skulle vara en el camino :D har ju flak å allt men synd att dom flesta e automat
31:a maj 06ryzen_112 besvarar a-traktor epa tråden  allt från bilder  hjälp stylingtips och ljud m m ryzen_112 22

Citerar Pyrro
Jag tycker det är illa som fan med allt och alla som har med epor/a-traktorer att göra.

Hatar alla småkids som åker runt i de där bonnatruckarna och tror att de är så coola när "traktorn" går skit och bara lever om som satan.

Fan lika illa som att vara moppefucko.

men skriv inte i tråden då helvete , om du tycker de e så skit varför går du in på tråden då o tittar när du ser att de står a traktor/epa tråden ..

tänkte skaffa en epa men jag väntar hellre ett år tills ja köper bil :) men de e ju sjukt gött o ha när de regnar o e vinter osv ;)
31:a maj 06xOr besvarar a-traktor epa tråden  allt från bilder  hjälp stylingtips och ljud m m xOr 36

Epa/A-Traktor suger röv, brukar smeka dom här med moppen. PS. Jag har regnkläder.
31:a maj 06shush besvarar a-traktor epa tråden  allt från bilder  hjälp stylingtips och ljud m m shush

eller så skaffar man lätt mc när man e 16 :happy:

men visst. fördelen är ju att man kan köra i pissigt väder skönt.
31:a maj 06Ugglaa besvarar a-traktor epa tråden  allt från bilder  hjälp stylingtips och ljud m m Ugglaa 22

Men orka sånna moppefuckos som tror dom kan rasta en a-traktor med tex enkel växellåda, Enkel växel=Samma hastighet som en vanlig bil ( med b20 motor tex ).. Eller som tror att dom kan rasta en a-traktor med dubbla lådor och alla 4 växlar fram och 4an ilagd på bakre lådan, stor chans att ni tar en sån.. Visst, finns moppar som kan smeka dom i axxet, men på toppen har moppar inte en chans, Bara till att inse
31:a maj 06skoggy besvarar a-traktor epa tråden  allt från bilder  hjälp stylingtips och ljud m m skoggy 23

låser den för att detta är ännu en trådtråd-tråden tråd som alla andra, och dels även för att jag inte gillar wannabe bilar. de hör inte hemma på ett mopedforum :) //skoggy