Longboard. - Laddar...

1. 14:08 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Longboard.

Forum Övrigt Övrigt
  1. Profil
  2. jeppan
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 29:e aug 06
    Tid: 22:09
    Svar: 1064
    Visningar: 15484

Longboard

Någon som håller på med Longboard här inne ?.
Själv kör man lite DH och vanlig cruising.
Brädan man rullar på är en Kahalani DH bräda med Randall DH 180 truckar och Firewheels 85mm
come on. säg inte att det bara är torra moppenördar här.

Slänger även upp en länk med lite longboardfilmer, Downhill. Så folk vet vad det är !
http://www.nuac.ca/videos/Speed%20Is%20The%20Key.wmv
29:e aug 06DasBorg besvarar Longboard DasBorg

Svar: Longboard

du kan få köra min långa bräda om du vill...
29:e aug 06jeppan besvarar Longboard jeppan 23

Duu. hoppas fan för dig att du menar en snakeboard ;)

Efter igår kan jag konstatera att DasBorg´s bräda är lång,hård och har dålig gripp kvar!

Retard..

Nej men seriöst.. Snakeboard är det skönaste :D
29:e aug 06Gurlie besvarar Longboard Gurlie 22

quuz håller på me sånadär barnsligheter! :mellow:

förvånar mig.. normala människor brukar vanligtvis hålla på med sånna barnsligheter.
29:e aug 06Ciao_moppe besvarar Longboard Ciao_moppe

kör en S9 cosmic två på 97 cm med en jävla flex! Deras standard hjul och gullwingtrucks och så kör jag på greaseballs bearings! :P

men ska byta hela skiten pga slitage

kör mest dit jag ska, rätt skönt att åka i stan då de många ytor (gallerian:P)

Praoade på Rockaway beach för ett bra tag sen(en av killarna som gör jeppans bräda jobbar där btw). Jag och en annan praktikat snodde med oss varsin bräda och drog till en platt rulltrappa(minns inte vart), fan va fort det gick :P man fick väl väja lite för andra folk i trappan.
30:e aug 06larssa besvarar Longboard larssa 21

jag kör vanlig bräda istället :)
30:e aug 06quuz besvarar Longboard quuz

Gurlie det stämemr ditt sär (H)

Jaap, kör en slipstyream fiberflex bräda, sjukt skön och ett jävla flex i den :D
30:e aug 06Calpa besvarar Longboard Calpa 21

Korven köpte longboard för några dagar sen, har testat den och den rullar jätte fint. Är lite sugen på att köpa en själv faktiskt, men jag har inte pengarna till en, sen är man inte så jätte skillad ;)
30:e aug 06Scrap besvarar Longboard Scrap 19

longboard e blä men har skejtat i ca 3 år ^^ men la av i början av sommaren.. :(

edit: min senaste bräda va en element men indipendent truckar, zero hjul, SKF kullager , och minilogo grip
30:e aug 06moppematte besvarar Longboard moppematte 21

Har åkt sen förra sommaren. De e ju gitt som fan, men de börja avta lite nu, pga skola tråkigt område att åka i.

Har en g&s fibreflex 38" med ett par randall 2 180 truckar , abec 7, rosa gumballs och en rosa grippa på de. gitt!

Lär ju vara grymt segt att cruisa med den klumpen till bräda, nej DH bräder ska åkas med i höga hastigheter uppe i åre :D
30:e aug 06Jarlen besvarar Longboard Jarlen 21

jag kör vanlig skateboard! men det ahr itne blivit så mkt på sista tiden!.. :( men har kört något år sammanlagt :) vi har ju som sagt en betongpark här i linköping :D
30:e aug 06rumpaN besvarar Longboard rumpaN 23

jag kör longboard, det är stört chill.. finns rätt feta backar i växjö, men funderar på att uppgradera mig till en kahalaniplanka och abec11 hjul.
30:e aug 06DasBorg besvarar Longboard DasBorg

ska sno jespers eller köpa mig en, så jag har att åka med när jag ska till san fransisco... där kan vi snacka backar :D