Minneslunden - där minnena varar förevigt - Laddar...

1. 14:09 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Minneslunden - Där minnena varar förevigt

Forum Övrigt Övrigt
  1. Profil
  2. Black_rider
    Kön: Kille
    Bor: län
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 20:e sep 06
    Tid: 20:35
    Svar: 994
    Visningar: 44115

Minneslunden - Där minnena varar förevigt

Här är våran minneslund, där man kan skriva en rad ifall en familjemedlem eller vän har gått bort.

1. Endast förolyckade MNF-medlemmar / MNF-medlemmars vänner/släktingar och därmed ingenting runt.

2. Skräpa inte ner för mycket, här ska vi sörja och minnas familj och vänner.

3. Texten får formuleras hur man vill,det viktiga är att man som läsare förstår samt respekterar det som har hänt.

4. Även fast dödsfallet kan ha hänt för flera år sedan,så är det inte fel skriva en rad för att minnas det som har hänt

Den personen som ens kommer på tanken att ljuga om ett dödsfall kommer att permbannas direkt utav Michél utan diskusion.
20:e sep 06Mc_Nilzy besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt Mc_Nilzy 21

Svar: Minneslunden - Där minnena varar förevigt

Skulle vilja berätta om min morbror Peter som dog i en Mc-Olycka i mölndal precis i början av sommarlovet, han var på väg hem från jobbet och körde sin motorcykel, han var bara ett par km hemmifrån när en lastbil som stod still vid vägkanten på andra sidan vägen helt plötsligt började köra in på en gata utan att titta sig för.. Min morbror tvärnitar men smäller ändå rakt in i lastbilen och avlider ganska omgående.
Denna händelsen har verkligen förstört denna sommarn för hela släkten för han var verkligen en älskvärd person.

Ger mest tankar till : Morfar, Mamma, hans Fru Lena och hans 5 barn..
20:e sep 06Eriksson besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt Eriksson 22

vill berätta om min kusins far som dog i leukemi för 2 månader sedan. för 2 år sedan dog hennes mor (min moster) också.

vila i frid, även till dom andra!
21:a sep 06Grandinen besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt Grandinen 21

För tre år sedan, så dog min farfar.
Vi (jag brorsan och pappa) var på väg till sjukhuset för att få träffa honom en sista gång men så hade han dött innan vi kom dit, det var ca 2 månader innan det som jag sist såg honom :(

R.i.P./ Vila i Frid
21:a sep 06running_wild besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt running_wild

min familj äger ju ett tivoli. så blev min farmor överkörd av en tivoli vagn som vägde 7ton. han aldrig träffa henne. min far var 15 år när detta hände och min farfar blev så arg och ledsen så när han kramade sina knyttnävar så började de blöda för naglarna gick in i handen :/

R.I.P farmor.
21:a sep 06Sjöblom! besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt Sjöblom! 20

Min far dog i en mc olycka förra torsdagen då han krockade med en älg och gled under en mötande lastbil vilket gjorde att han dog direkt!
Jag stog i bilkön efter olyckan då vägen var avstängd icke vetande att det var min far det handlade om, han blev 52år och dog görande det han älskar.
Att köra motorcykel!

R.I.P/V.I.F Min och mina 3 bröders pappa, anders!
21:a sep 06ExXe besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt ExXe

Citerar zerox
Min far dog i en mc olycka förra torsdagen då han krockade med en älg och gled under en mötande lastbil vilket gjorde att han dog direkt!
Jag stog i bilkön efter olyckan då vägen var avstängd icke vetande att det var min far det handlade om, han blev 52år och dog görande det han älskar.
Att köra motorcykel!

:ohmy:

Tycker fett synd om dig grabben.

Du har fullt medlidande härifrån. :)
21:a sep 06PnE besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt PnE 21

Citerar ExXe
:ohmy:

Tycker fett synd om dig grabben.

Du har fullt medlidande härifrån. :)

Härifrån med :(
21:a sep 06tSp besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt tSp 22

Citerar zerox
Att köra motorcykel!

R.I.P fan vad hemskt det låter. Speciellt när någon man vet vem det är råkar ut för att en nära dör... Detta fick mig att inse hur mycket jag älskar mig familj/släkt och speciellt mina föräldrar.
21:a sep 06fuzzman besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt fuzzman 22

vill skriva av mig lite, min kompis lillebror dog natten mellan fredags och lördags i bilolycka, har snackat med honom någon enstaka gång men känns ändå så pass nära...

han och hans två kompisar snodde hans föräldrars bil, ena kompisen kör och andra killen sitter i baksätet och dom kör väll aningen för fort...

smällen beräknades vara i 140km/h (på 50 väg tror jag att det är) och bilen vek sig runt trädet med pasagerar stolen fastlimmad i trädet så han dog direkt och räddningsarbetet tog 2 timmar att få ut förarn och kompisen i baksätet

Vila i frid Marcus Bohman :(
21:a sep 06RobinGustavsson besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt RobinGustavsson 21

Citerar zerox
Att köra motorcykel!

Vill bara meddela och hoppas att detta inte river upp för många sår. Men jag tror denna tråden på sporthoj är tillägnad din far.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=135150

RIP
21:a sep 06H3dlund besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt H3dlund 22

För exakt 1 år och 2 dagar sen gick min kusin bort i en mc-olycka.

Han var på väg till skolan på en 125:a, dimmigt som fan den morgonen. Hans framlampa hade gått sönder så han syndes inte. När han skulle köra över en 4-vägskorsning kom en bil som han inte såg, han körde rakt in i sidan på bilen. Så han fick invärtes skador och gick bort efter några timmar..

Sen när jag åkte förbi den korsningen på morgonen såg jag hojen ligga kraschad i ett dike, ville inte tro att det var han som hade gjort det. Fick reda på att det var han när jag kom till skolan.

Vila i frid Ricky Fredriksson
21:a sep 06excite besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt excite 22

Känner för att skriva lite. Även om det hände för ca 2 år sen. Min bästa polares bror dog i en moppeolycka, han krockade med tåget. Glömmer aldrig denna dag. Kändes helt overkligt, att just han skulle krocka med tåget, just den sekunden. Aja, rip alex..
21:a sep 06Sjöblom! besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt Sjöblom! 20

Citerar RobinGustavsson
Vill bara meddela och hoppas att detta inte river upp för många sår. Men jag tror denna tråden på sporthoj är tillägnad din far.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=135150

RIP

Jo det var min pappa, tack för det tråd tipset känslorna kom fram när man läste det och såg bilden på mc:n!

Tack för allas "kommentarer" det betyder mkt när man ser att så många bryr sig även om de inte kände han!
21:a sep 06MH||Furia besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt MH||Furia 22

zerox: Usch ja lider fullt ut med dig , blir helt ifrån mig när jag får läsa dehär :(
Hoppas de blir bättre.. tycker så synd om dig så de går ej att beskriva , detta fick mig nu att tänka om , att verkligen ta vara på livet och vara lycklig att man lever

RIP
21:a sep 06larssa besvarar Minneslunden - Där minnena varar förevigt larssa 21

fyfan vilken hämsk tråd. Skänker en tanke till er alla!