Roligast jag gjort/vart med om tråden! - Laddar...

1. 03:51 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Roligast jag gjort/vart med om tråden!

Forum Övrigt Övrigt
  1. Profil
  2. kallekalas
    Kön: Kille
    Bor: Linköping
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 6:e jan 07
    Tid: 23:03
    Svar: 2
    Visningar: 102

Roligast jag gjort vart med om tråden!

Hittade ingen tråd om just det roligaste ni vart mned om eller gjort, så skulle va kul o se vad som hänt er moppe folk!:happy:

En utav de roligaste saker jag vart med om, var när min kompis körde naken igenom en skatepark när det var tävlig där:lol: han körde upp på en kulöle precis bredvid och sladdade runt, sedan for han vidare runt om parken :happy:
7:e jan 07kallekalas besvarar Roligast jag gjort vart med om tråden! kallekalas 21

Svar: Roligast jag gjort vart med om tråden!

En utav de roligaste saker jag vart med om, var när min kompis körde naken igenom en skatepark när det var tävlig där:lol: han körde upp på en kulöle precis bredvid och sladdade runt, sedan for han vidare runt om parken :happy:
7:e jan 07Da_Goud besvarar Roligast jag gjort vart med om tråden! Da_Goud 21

Svar: Roligast jag gjort vart med om tråden!

Citerar kallekalas

Har du hört talas om "redigeringsknappen"? och det ack så farliga misstaget "dubbelpostning"?:hmm:

Tyckte det var ganska roligt en gång när vi skulle ha produktion.
På rasten då satte vi kille på en stol och band fast han i ett järn rör så han missade typ halva lektionen
Det var ganska roligt