Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! - Laddar...

1. 14:11 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer!

Forum Övrigt Övrigt
  1. Profil
  2. Sir_Moomin
    Kön: Kille
    Bor: Mumindalen
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 23:e jan 07
    Tid: 23:11
    Svar: 6567
    Visningar: 167197

Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer!

Dela med er utav era håriga fantasier och erfarenheter här!
24:e jan 07MrXLeo besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! MrXLeo 21

Svar: Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer!

Vet inte om du borde söka till till ett homo forum?

Sånt där fjöll har man ju int tid me. Stryker lite 2-t olja genom håret när jag vaknar så liggere still resten av dan!.

Skämt åsido ;)

Vet inte om tråden hör hemma på det här forumet. Fashion tråden o.s.v platsa ju tydligen inte :(
24:e jan 07Steffe besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Steffe 21

Jag har hyfsat långt hår, långt i nacken, kortare uppe på och lugg ungefär till näsan.

Såhär gör jag iordning mitt hår:
Sköljer ur det med schampo
borstar ur det - torkar med handduk
Fönar det
Plattar det då jag har väldigt fluffigt och lockar annars :P

Sen i med waxet, sportin waves, guldig burk. Det är riktigt bra för något längre hår och ger en något glansig effekt, men får ändå inte håret att se allt för fett ut. Det är denna burken jag menar.

Nästa månad ska jag klippa topparna och göra slingor, ska bli spännande och se hur det bli. Jaja jag kommer med bild på min frilla någon dag iaf :P

Pöss!
24:e jan 07dt_fille besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! dt_fille 21

men för fan! de e inge jävla homo forum! lite annat än moppar kan man väll disskutera, men en frisyrtråd??? finns de inte nåt forum som heter typ manligt som är till för sånna som ni?
24:e jan 07MrXLeo besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! MrXLeo 21

Citerar dt_fille
men för fan! de e inge jävla homo forum! lite annat än moppar kan man väll disskutera, men en frisyrtråd??? finns de inte nåt forum som heter typ manligt som är till för sånna som ni?

När vi ändå är i den här tråden måste jag fråga dej? Har du samma frisyr som i avataren lr är det ett skämt?!
24:e jan 07Nonamenoshame besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Nonamenoshame

Tycker tråden är totalt onödig . finns andra trådar som du kan använda.
Sen btw. Vem fan drar i så jävla mycket skit i håret som du?
Räcker gott och väl med Urban elements :)
24:e jan 07Sir_Moomin besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Sir_Moomin

Citerar dt_fille

Så du bryr dig inte om ditt hår etc?

Nåväl, finns många trådar som definitivt inte passar in här men låt denna vara kvar och smutsa inte ner den med skitsnack som att det skulle vara homosexuellt att fixa sitt hår (då jag tror att även du gör det) :angry:
24:e jan 07Slaerk besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Slaerk

Jag har medellångt hår, kanske liiiite kortare än dig.
Och min frisyr är att mitt på huvudet där bak står håret upp, och sen sne lugg.
Problemet är att skiten inte vill stå kvar.

Har provat med d:fi den blåa, sen nå ler vax.
Vad ska jag ha för vax?!
Har även hårspray efteråt. Länka gärna till nån sida med frisyrer.
24:e jan 07Gurlie besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Gurlie 22

"uppe" på huvudet är det typ ner till ögonbrynen, lite kortare på sidorna.

Tar shampo i det o hårtorkar det ibland, annars fåre va som det vill. Gele o sånt är för tjejerna :)

Edit; äh vafan bjussar på en bild.

Såhär ser det ut nydushat :happy:

24:e jan 07Macko besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Macko 21

Det HÄR är tråden jag har letat efter :D

Har haft skitsvårt att hitta en frisyr som passar mej bra, har ganska långt hår, har använt vaxet Fudge tidigare, men även om de är bra så håller det inte upp håret, och jag brukar alltid vilja rufsa till håret, men i Fudge's plussida så syns det knappt att man har vax...

Nån som vet ett bra vax för medellångt hår som

Håller hela dan (helst längre ;))
(Helst) inte syns
Luktar ganska gott
Funkar till medellångt - långt hår
Har kvalitetTack ;)
24:e jan 07kippis besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! kippis 21

Ni med tuppkamm osv, gå o lyssna på iron maiden ist, ge fan i att klaga.
Bra tråd för övrigt.

Jag blöter håret, sen kalddar i fudge vax överallt, sen efter 5 min har man fått till fyrseren. Då tar man på moppehjälmen o åker till skolan sen är allt förstört :P
24:e jan 07kippis besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! kippis 21

Ni med tuppkamm osv, gå o lyssna på iron maiden ist, ge fan i att klaga.
Bra tråd för övrigt.

Jag blöter håret, sen kalddar i fudge vax överallt, sen efter 5 min har man fått till frysyren. Då tar man på moppehjälmen o åker till skolan sen är allt förstört :P
24:e jan 07Macko besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Macko 21

Citerar kippis
Jag blöter håret, sen kalddar i fudge vax överallt, sen efter 5 min har man fått till frysyren. Då tar man på moppehjälmen o åker till skolan sen är allt förstört :P

EXAKT :mellow: fett jobbigt, mitt Fudge är slut, så jag behöver tips på ett nytt nu, vill ha nåt som (som sagt) håller länge men inte ser ut som att man inte har tvättat håret på 5 månader :P
24:e jan 07ryzen_112 besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! ryzen_112 22

testa matrix, tror burken e organge,blå elr nått :P luktar inte så gott men bästa vaxet som jag använt. brukar finnas hos frisörer o sånt ;)
24:e jan 07Mackan_wsm besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Mackan_wsm

Man har ju keps ffs!!
24:e jan 07redundblue besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! redundblue

Citerar dt_fille

du verkar ju lägga ner en jävla tid på ditt hår?