Citerar Lillrobban;3215428
Vilket är det bästa vaxet på marknaden som är matt? Vet om ref, fudge och difi som jag prövat men vill pröva något annat.
Har kollat in lite på renati rock hard och id hair extreme titanium, någon som har erfarenhet av dom ?
Ska nämligen klippa ner mitt skatbo till hår snart och ska ha nåt vax som passar en lite halv lång/kort frisyr ungefär som linus m här ovanför men lite kortare xD, som man spretar till med och att det håller bra.
Citerar Macke.M;3230563
Renati rock hard, har grym hållbarhet/hårdhet och passar fint till lite ruffsiga frisyrer tycker jag, enda som kunde vart bättre är lukten, luktar inte åt det fruktiga hållet som dom flesta ;)
Citerar LinusM;3207488
Har för mig att du är asiat, och jag har hört många gånger att jag ser lite asiatisk ut. Så det här kanske kan ge lite:
Citerar ic3m4n;3269875
inte okej
Citerar Woxic;3269827
Kör mössa/keps ofta nu och fixar sällan håret, men när jag inte fixar håret är det såhär jag kör på! :)
Citerar Woxic;3269827
Kör mössa/keps ofta nu och fixar sällan håret, men när jag inte fixar håret är det såhär jag kör på! :)
Citerar ic3m4n;3269875
inte okej
Citerar Woxic;3269827
*fjortisfrillaN*
Citerar Lagget;3270877
Detta är du innan du fyllt 30.![]()
Uploaded with ImageShack.us
Citerar JoHa;3269903
:mellow:
Jag var heeeelt jävla övertygad om att du var asiat. Läskigt.