Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! - Laddar...

1. 14:12 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer!

Forum Övrigt Övrigt
  1. Profil
  2. Sir_Moomin
    Kön: Kille
    Bor: Mumindalen
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 23:e jan 07
    Tid: 23:11
    Svar: 6567
    Visningar: 167197

Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer!

Dela med er utav era håriga fantasier och erfarenheter här!
5:e apr 10Macke.M besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Macke.M 19

Svar: Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer!

Citerar Lillrobban;3215428
Vilket är det bästa vaxet på marknaden som är matt? Vet om ref, fudge och difi som jag prövat men vill pröva något annat.

Har kollat in lite på renati rock hard och id hair extreme titanium, någon som har erfarenhet av dom ?

Ska nämligen klippa ner mitt skatbo till hår snart och ska ha nåt vax som passar en lite halv lång/kort frisyr ungefär som linus m här ovanför men lite kortare xD, som man spretar till med och att det håller bra.

Renati rock hard, har grym hållbarhet/hårdhet och passar fint till lite ruffsiga frisyrer tycker jag, enda som kunde vart bättre är lukten, luktar inte åt det fruktiga hållet som dom flesta ;)
5:e apr 10Lillrobban besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Lillrobban 20

Citerar Macke.M;3230563
Renati rock hard, har grym hållbarhet/hårdhet och passar fint till lite ruffsiga frisyrer tycker jag, enda som kunde vart bättre är lukten, luktar inte åt det fruktiga hållet som dom flesta ;)

Renati rock hard har jäkligt bra stadga har jag märkt, men de e fan nog de jobbigaste jag försökt få in i håret, haha. För man hinner knappt forma ju innan det blir hårt. :P
5:e maj 10Woxic besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Woxic 20

Kör mössa/keps ofta nu och fixar sällan håret, men när jag inte fixar håret är det såhär jag kör på! :)
5:e maj 10ic3m4n besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! ic3m4n

inte okej
5:e maj 10JoHa besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! JoHa

Citerar LinusM;3207488
Har för mig att du är asiat, och jag har hört många gånger att jag ser lite asiatisk ut. Så det här kanske kan ge lite:

:mellow:

Jag var heeeelt jävla övertygad om att du var asiat. Läskigt.
5:e maj 10Tångräkan^^ besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Tångräkan^^

Citerar ic3m4n;3269875
inte okej

+1
5:e maj 10xtremerider besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! xtremerider 19

Citerar Woxic;3269827

Kör mössa/keps ofta nu och fixar sällan håret, men när jag inte fixar håret är det såhär jag kör på! :)

HAHA
5:e maj 10Hampusen besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Hampusen

Citerar Woxic;3269827

Låt bli vägguttaget!:lol:

Jag kör på pottfrilla!
5:e maj 10NeverStop besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! NeverStop 20

Citerar ic3m4n;3269875
inte okej

+googol
5:e maj 10Lagget besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Lagget 20

Citerar Woxic;3269827
*fjortisfrillaN*

Detta är du innan du fyllt 30.

Uploaded with ImageShack.us
7:e maj 10Woxic besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! Woxic 20

Citerar Lagget;3270877
Detta är du innan du fyllt 30.

Uploaded with ImageShack.us

Varför skulle det vara det? Jag använder inte ens mycket vax, kör på d:fi och snurrar håret till spikes.

Så säg mig varför jag skulle se ut så innan jag var 30?

Och sen när blev spikes en fjortisfrilla?
7:e maj 10LinusM besvarar Hårstylist-tråd med tips och förslag på fräcka frisyrer! LinusM 18

Citerar JoHa;3269903
:mellow:

Jag var heeeelt jävla övertygad om att du var asiat. Läskigt.

Haha, har lockigt hår egentligen så utan att ha plattat tror jag inte man skulle tro att jag är asiat.

Klippte mig i måndags, drog bort en 5cm. Sjukt skönt. :)