Svar: Stil kläder mode och allt som hör till
Fashiontråden.
Edit: Av min efarenhet så gillar somliga här INTE kläder och dylikt. De tycker mer om mopeder så jag tror inte att det kommer att bli en lika stor hit som det blir på manligt.net etc.
haha kan vi inte köra ännu mer kolozzeum style och lägga upp spänne bilder på oss också!
fashion tråden
köpt ett bar bondelid jeans jävlit fräscha faktiskt , får se om ja slänger in en bild (:
Säger bara Manligt.net!
Kul intiativ, ska se om jag inte langar upp en bild.
Alexlindgren: Din L&S-piké: hur mycket större i storlek är den än dina andra kläder?
Har nämligen själv testat JL's och L&S och är nämligen skitsmå i ryggen/axlarna men skitbra i övrigt...
Finns alltid intresse i en viss skala överallt. Så vi får se, om det går åt helvete så gör det väl det!
Men ett försök är det värt :)
Vart i STHLM köper man True Religion jeans, förutom Åhlens city samt Underbar.
Beställde två arthful dodger jeans ida eftersom ja inte orkade vänta på mina 2 evisu.
Second hand är bra grejjer! :D
Köpte 2 stycken replay jeans och 1 fred perry tröja idag:)
Citerar Neshka;1044917
Beställde två arthful dodger jeans ida eftersom ja inte orkade vänta på mina 2 evisu.
letat lite efter arthful dodger men har bara hittat på stayhard och zoovillage , vart ifrån kan man köpa dom ?
älskar wezc luvtröjar, dom är så härliga.
MEn jag hatar dom också eftersom dom blir typ "knottriga" efter 3 tvättar! :mad:
Köpte ett par nya converse allstar häromveckan:P
säger bara att ni grabbar måste köpa större kläder:D Skönast att gå omkring i XXL-mjukisbyxor och ännu större t-shirt! LOVE
Citerar Mr_Felix;1044962
säger bara att ni grabbar måste köpa större kläder:D Skönast att gå omkring i XXL-mjukisbyxor och ännu större t-shirt! LOVE
Lite väl kanske?:huh:
Lagom är bäst, less på allt tight:P