Svar: Arbetstråden (inklusive sommarjobb)
sälj knark :D
Citerar blondii.gbg
sälj knark :D
lol nääe men ring potatisodling eller nått sånt... jordgubbs plantage brukar betala bra...
för mig skulle det roligaste vara att jobba på en mopedbutik:P i verkstan hällst .. sånna ställen är inte omöjliga faktiskt
Finns ju inte jättemånga roliga jobb precis. Men jag har sökt till Sahlgrenska Sjukhus i Göteborg där man tjänar ungefär 8000 kr på en månad. Då man kan jobba med kök, vaktmästeri och transport.
va e det man hör ark?, haha ska också söka dit:D
Ni som går i 1:an har väl fått hem ett brev om feriejobb? Cirkus 55-65kr i timmen och man får jobba med skötsel, administration och omsorg plus ett antal olika saker. Vet inte om detta är bara för göteborg men ser ju att du bor i gbg så :) Jobbet är för en måndag, 5 dagar i veckan, 8 timmar om dagen. 60x5x20=6000.
Så det blir ju i runda tal 6k för en måndag. Det är inte så illa pinkat då du får runt 6k att röra dig på resten av sommarn. Tror att man kunde välja mellan den 12 juni till 12 augusti eller nån måndag senare. Plus att den första månaden av sommarlovet är det skit väder ändå :D
sälj knark..
HAHAHA!!!!...
Jobbade förra året i 4 veckor tjänade ihop 10180kr ;D
ska jobba i år med men dock bara i 2 veckor orkar ej jobba mer.
Själv ska jag antagligen Sommarjobba på SKF.. där lär man ju få lite pengar iaf :) Vet ej exakta summan, Där får man typ måla lite osv!
Själv har jag fått jobb inne på lagret på Bilia (Ford), jag tjänar 52kr/h. Vilket jag tyckar är ganska bra betalt om man är 15 år. Men annars är det väl städjobb som det behövs folk på.
har sökt jobb hos volvo men ska söka till lite andra ställen med såsmåningom.
3 Veckor plantsättning än så länge. Ska se om jag kan fixa något mer.
3 veckor på ett träföretag känar ca- 9000-10000 på 3 veckor
Blir jobb på Biltema :)
Citerar Pyrro
3 Veckor plantsättning än så länge. Ska se om jag kan fixa något mer.
bara så du vet Pyrro så är plant det jävligaste man kan göra
fast jag ska oxå ta plan 1-2 veckor