Epa- a traktor. - Laddar...

1. 14:38 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

epa- a traktor.

Forum Övrigt Övrigt
  1. Profil
  2. kim_neos
    Kön: Kille
    Bor: Sandviken
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 30:e sep 07
    Tid: 08:29
    Svar: 34
    Visningar: 624

epa- a traktor

hej hej, är sugen på att sälja moppen och köpa en epa eller a-traktor . Men jag skulle vilja veta lite fakta om epa och a-traktor och vilken som är bäst att ha. Sen hur mycket ett förarbevis kostar.

Vet ej om jag postat rätt,

tacksam för svar.
9:e okt 07Energizer besvarar epa- a traktor Energizer

Svar: epa- a traktor

Ursäkta om jag lånar tråden lite, kanske. men eftersom de här är en epa tråd så, här är min

Tänkte göra den till en stepside, får se vad det blir med det :)
9:e okt 07_Sjuan besvarar epa- a traktor _Sjuan 22

Citerar kim_neos;1362329
hej igen.. jag funderar på att göra ett försök om att söka traktor dispans. Men jag undrar bara vart man ska gå när man ska söka dispans??

Vägverket :)

Langar en teaser på min gamla bara för de:D

9:e okt 07Johaan besvarar epa- a traktor Johaan 18

Jag tycker att hela idén med epa-traktor är ganska konstig, stel bakaxel och den får gå hur fort som helst, visserligen bara på två växlar, men ändå, ungdomar timmar dem. Livsfarligt att försöka ta en kurva.
Epa-traktorerna var väl en idé från andra världskriget eller nåt:hmm:där man byggde om bilarna till traktorer till krigsbruk eller nåt, ej säker, nån som vet??
11:e okt 07Kayoz besvarar epa- a traktor Kayoz

aa epa traktor kom efter andra världskriget när folk hade brist på pengar och inte kunde köpa riktiga traktorer ocg då fick man bygga om vanliga bilar....

men en epa behöver baravara spärrad på 2 växlar och får gå hur fortsom hälst på dom 2 växlarna MEN DOM FÅR BARA VISTAS I 30

en teaser på min då :P

//Kayoz