Svar: Rock Metal Tråden
Tänk om alla skulle lägga upp sitt favorit band här då skulle det bli liiite många trådar eller hur?:)
/W
Citerar Wolle_;1450977
Tänk om alla skulle lägga upp sitt favorit band här då skulle det bli liiite många trådar eller hur?:)
/W
Okej då får vi väll göra om lite här då :happy:
lol yttligare än tråd-tråd
yeah skön tråd , Lyssnar mkt på sån musik. Guns N roses , Metallica , Iron maiden , Mötley crüe :D
Nope, sorry, sokrota tråden, som sagt,d et går inte att ha om en viss genre heller.. tänk annars
Hip hop tråden
Rock/metal Tråden
Techno Trance tråden
osv osv
Det funkar inte
Jahapp , men jag orkar inte ändra igen så nu får det helt enkelt vara en tråd tråd!
själv lyssnar man mäst på Nightwish och rise against ;D
Citerar _DhNiel^^;1450996
yeah skön tråd , Lyssnar mkt på sån musik. Guns N roses , Metallica , Iron maiden , Mötley crüe :D
Samma som jag lyssnar på precis ;D sen lite judas priest, van halen, misfits och ACDC på det
Citerar KilleN;1451022
Samma som jag lyssnar på precis ;D sen lite judas priest, van halen, misfits och ACDC på det
Okej Gött ;)
Lyssnar på Kiss, Metallica, Judas Priest, ACDC, Danzig, Maiden och mycket mer ^^
Citerar Skrotnissen;1451053
Lyssnar på Kiss, Metallica, Judas Priest, ACDC, Danzig, Maiden och mycket mer ^^
:rock:
btw, älskar den där låten ( Amon amarth)
Känner en som är med i videon också ;)
Jag lyssnar på In Flames, Soilwork, All That Remains, Job For A Cowboy, Dimmu borgir
Själv tycker jag mest om Iron Maiden men lite finsk powermetal går ju alltid an i fall som Sonata Arctica och Stratovarious.
Sen finns genren Folk metal som jag börjar gilla mer och mer i form av Mago De Oz.
Citerar NRG_power;1451120
Själv tycker jag mest om Iron Maiden men lite finsk powermetal går ju alltid an i fall som Sonata Arctica och Stratovarious.
Sen finns genren Folk metal som jag börjar gilla mer och mer i form av Mago De Oz.
Lyssnar du inte på finntroll? xD
nemen children of bodom då?
ett måste för oss nordbor!