Citerar AeRoXx_;3268144
http://www.pbase.com/tobiashilmersson/gumball_3000__scandinavian_raceway&page=all
Citerar SJRW;3268174
är inte bil 15 Jon olssons ?
Citerar Koniz;3268524
visst var han duktig skidåkare, men varför åker han runt med takboxen för när han kör gumball? och stämmer det verkligen att det kostar 3 miljoner att vara med? :)
Citerar Koniz;3268524
visst var han duktig skidåkare, men varför åker han runt med takboxen för när han kör gumball? och stämmer det verkligen att det kostar 3 miljoner att vara med? :)
Citerar Koniz;3268524
Citerar mrx_squarepants;3268531
Vad jag vet kostar det 30.000 £ att vara med, vilket blir ca 300.000 sek.
Dock vet jag inte om transport av bilar mellan kontinenterna osv. ingår.
Citerar Koniz;3268524
Citerar mrx_squarepants;3268531
Vad jag vet kostar det 30.000 £ att vara med, vilket blir ca 300.000 sek.
Dock vet jag inte om transport av bilar mellan kontinenterna osv. ingår.
Citerar mackans;3268535
Takboxen är ju halva grejen med hans Lambo... (;
Citerar Panceta;3268588
det är ju inga kändisar som betalar för att vara med, dom får ju det betalt bara för att bara med. Men rika personer som inte är kända betalade (vad jag hört) cirka en miljon i svenska året 07.
Citerar ic3m4n;3268592
Boxen är lite av charmen med bilen. Dessutom så gör den att bilen går att använda som bruksbil för mr. Olsson. Du tror inte de behöver en del packning under Gumball också? Inte direkt att såna här snubbar springer runt i samma kläder varje dag.
Och nej, det kostar 30 000 pund att vara med hela racet. Däremot kunde man välja att vara med till Sthlm bara, och då kostade kalaset 12 000 pund.
Citerar ic3m4n;3268592
Boxen är lite av charmen med bilen. Dessutom så gör den att bilen går att använda som bruksbil för mr. Olsson. Du tror inte de behöver en del packning under Gumball också? Inte direkt att såna här snubbar springer runt i samma kläder varje dag.
Och nej, det kostar 30 000 pund att vara med hela racet. Däremot kunde man välja att vara med till Sthlm bara, och då kostade kalaset 12 000 pund.
Citerar ic3m4n;3268592
Citerar Koniz;3268596
vart åker dom efter sthlm? =)
Citerar mrx_squarepants;3268629
Okej, jag läste att det skulle kosta 12 000 pund för att vara med i Europa, men jag kanske har fel.
Någon stad i Canada, kommer inte ihåg vilken, sen ska dom fortsätta ner till New York där mållinjen är. Tror jag iaf.:hmm: