Jappsens yamaha projekt - till salu :) - Laddar...

1. 03:14 razorsharp meddelar Uppdatering pågår
Login

Jappsens yamaha projekt - till salu :)

Forum Övrigt Datorredigerat Projekt
  1. Profil
  2. Jappsen
    Kön: Kille
    Bor: Tanumshede
  3. Inlägg: 0
    Fordon: 0
    Guider: 999
    Projekt: 0
    Bilder: 0
  4. Lägg till vänSkicka meddelande
  5. Datum: 26:e jul 08
    Tid: 17:06
    Svar: 54
    Visningar: 4034

Jappsens yamaha projekt - till salu )

Jeaps, bytte min dt50r plus pengar mot en nyare dt50r eller dt50x kanske det är, förra ägaren och jag har ingen större koll precis:happy:

Brände ju det mästa av pengarna till att köpa skiten men ja hade redan hunnit att beställa lite delar till min förra, så dom kommer nog nu i veckan :)
Framtid:
blir nog inte så mkt trim o s¨nt dels för ja inte har pegnarna o sen för att ja inte e så bra påt^^,. Men som sagt hade ju beställt nytt effekt, ny baklampa, nya broms/kopplingshandtag och lite sånt gott :)
Kanske till om med lackar om den och puttar den nerför grandcanyon, vem vet ;)

Start

Snygga färger orginal iaf

har plockat ner den en del nu så update kommer nog ikväll (H)

Update 26/07 -08

i väntan på mina delar som ja beställt så gjorde ja lite små plock idag, plocka bort bögläppen och allt som va där, backspegeln, gjorde en egen höjningssats (tillfällig) plocka bort blinkers sen hittade jag en sprayburk och provlackade ramen i antracitgrå typ och en motorkåpa svart och så
när ja ändå hade mormor hemma så fick hon sy om mitt sadelöverdrag lite med :lol:
Bild :D

Delarna kommer nog inte förens på måndag :/

Update 28/07
Tjo! Update idag då :D min beställning hade visst gått fel eller nåt så nu får jag göra en ny beställning :mad: men det som e bra e att jag får det gratis
Aja har iaf lackat ramen o gjort om sadelöverdraget ännu en gång :D

tjenare! stått still nu ett tag men idag fick ja ett röck o pillade me lite grejer:)har moddat bakkåperna o de, tatt bort skusspinnar och smaffat en sving i kolfiber har tatt bort ljuddämparen ska ändåpå effekt snart:)
tha bild!

kanske inte syns på bilden men svingen dän äär i kolfiber! :D

har på en crossplatta nu, sej va ni tycker, om ja ska ha kvar den eller om ja ska ta bort den:)annat styre nu med:happy:

Uppdäjt
Har effekt nu

Hej hopps! nu är yamahan borta :( la ut den på blocket för salu o så vade en som ville köpan så han skicka pengar i förskott altihop o då passa ja på att ta pengarna o putte ner mopeden för grand canyon :D tog en bild:

även en stor bild på ur den såg ut innan ja putte ner den, lite höjd och ihop moddade bakåpor :)

så nu är det alltså slut på projektet! men jag har ju pengar nu så det kanske blir något annat trevligt i framtiden om jag har tid eller lust :)

HaHa! så lätt kan det inte sluta fick jag intala mej själv :ninja:

får se va det blir av det:)

Updäjt
fick upp den ur grandcanyon och den hade faktist klarat sej reliativt bra, bara att bak partiet strök med, sadeln, svingen, hjulen och framgaffeln resten hade klarat sej hur fint som helst:huh::) men farsan svetsade lite i ramen på bakpartiet o så så det blev som nytt komm även över ett kåpsett och sadel från en mbk:)

Updaäjt :D
Tjena fan!, har grejat lite me den nu, har ny sving, gaffel o har även burklackat den lite, men det ska in på riktig lackering sen :)

BTW Slicksdäck med fälgar och bromsskivor och drev köpes!!! skicka PM.

UPDÄJT!
Tja nu har ja grejat lite granna :) bytat gaffel, trimmat motorn, satt på räcing slicks och ett moddat effektsystem från en ktm :D
BTW säljer även crossgaffeln :) posta i tråden o adda nya_bellman@hotmail.com om du vill köpan :)

update 3/11
ja nu äre så att ja orkar inte med den längre har lusst för någonting nytt, så därför säljer jag den till högstbjudande! säljes i befintligt skick, framgaffeln följer med den med :) vill helst bli av med den fort! :happy:

Köp den nu för jag behöver cash :D
3:e nov 08Jappsen besvarar Jappsens yamaha projekt - till salu  ) Jappsen

Svar: Jappsens yamaha projekt - till salu )

Kom Och KÖp! Startbudet Ligger PÅ 16k!!!!! Ett Fynd!!!!!! :d :d
4:e nov 08PePPe besvarar Jappsens yamaha projekt - till salu  ) PePPe 20

du får 12 kr :D
4:e nov 08Jappsen besvarar Jappsens yamaha projekt - till salu  ) Jappsen

Citerar PePPe;2282515
du får 12 kr :D

hm låter faktist lite lockande:mellow: men budet börjar nu faktist på 16:)
4:e nov 08PePPe besvarar Jappsens yamaha projekt - till salu  ) PePPe 20

Citerar Jappsen;2283617
hm låter faktist lite lockande:mellow: men budet börjar nu faktist på 16:)

16,5kr :)
5:e nov 08Jappsen besvarar Jappsens yamaha projekt - till salu  ) Jappsen

16.5 bjudet :)
5:e nov 08marcusn besvarar Jappsens yamaha projekt - till salu  ) marcusn 17

jag bjuder 100.000
5:e nov 08Jappsen besvarar Jappsens yamaha projekt - till salu  ) Jappsen

100.000 taget :)
10:e dec 08BlasterGurra besvarar Jappsens yamaha projekt - till salu  ) BlasterGurra 19

jag köper den dirr för 105.000 :) btw ingår stöd+ de delarna som blev hela efter kraschen? :)
10:e dec 08Jappsen besvarar Jappsens yamaha projekt - till salu  ) Jappsen

Citerar VivacityGurra;2355528
jag köper den dirr för 105.000 :) btw ingår stöd+ de delarna som blev hela efter kraschen? :)

ja jag ska de vilka delar som är värda att skicka med :)