tjena! har äntligen vart ute på Beviks o valt ut min moped !
En Derbi DRD Racing -08 som jag har fått av far , och han har gett mig ett uppdrag, att göra den till sveriges finaste !
Bilder!
Precis hemkommen:
Upd 29 September 20:18
Min far har just var på skroten o hittat ett fint ex av en DRD PRO som han har kuttat av bakdelen på ! :D så nu är ja överlycklig över att få modda dit den !
Upd kommer senare!:D
Upd 20:38
Har fått på den Repiga bakkåpan , den har juh legast på skroten så det är inget o göra åt ,. bara o lacka om ! tatt av backspegel o frmaskärm me !
Upd 22.40
har Gnagt på moppen ett tag nu , Fick tag på lite hagmans lack , så lacka ja bakkåpan svart ;D
Även sett till att en guldsmed har gjort en replica av min Stötdämpare fram i Guld ! inget o rekkomendera i hopp osv, så den ska ja ha te show , Rensat lite dekaler me :D
Upd 3 1/10-08 11:11
Har nästan inte sovit elr ätit på 2 dagar, ! Bara meckat moped! Fick händerna över ett par brembo skivor från nån KTM sportcykel, Jag vet att fästet bak inte är lackat , Har Svetsat direkt på svingen, men det ska lösa sig framåt i tiden:D
Har även fått tag på ett par taskiga utslitna slicks, ska byta inom snar framtid.
Nu äre Upd på G ! ;D Har fått tag på ett MHR supermotorör, men ja tyckte om hur slutdämpen satt , så ja gjorde om rören till slutdämpen o allt blev mkt snyggare, och förresten! när ja höll på med det så kom det en liten UPC nisse o gav mig ett paket, det var från fåret, Öpnnade o såg hans Legendariska x-platta! Tack till fåret, Över tioll bilden!
Upd 5!
Farsan kom hem med stora nyheter, han har fixxat tid hos lackaren idag! så det var för mig att fixxa förslag på Färg, Slog en pling te fåret! han sa militärgrön ! :D det tkde ja lät bra, o bad lackaren brusah ett par skärnor me :D o det gjorde han,
Alla kåpor på :
More To come !